حجت الاسلام والمسلمین معین السادات دار فانی را وداع گفت

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از ایرنا ، این روحانی فقید، پس از تحمل پنج سال بیماری و بر اثر کهولت سن درگذشت و در کارنامه کاری خود بیش از ۲۰ سال امام جمعه موقت اراک و ۵۰ سال امام جماعت مسجد کربلایی ابوالحسن اراک را دارد.
این روحانی همچنین سالها نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال استان مرکزی بود که از دو سال گذشته به دلیل ضعف قوای جسمانی و بیماری، مسئولیت خود را به شخصیت دیگری واگذار کرد.
آن مرحوم در یکم فروردین ماه سال ۱۳۱۰ در روستای انجدان متولد شد و پس از گذراندن دوره اول دروس طلبگی در مدرسه سپهداری اراک در سال ۱۳۲۸ به قم مهاجرت و سالها در مدرسه فیضیه این شهر از محضر بزرگانی همچون آیت الله بروجردی، امام راحل، آیت الله اراکی و آیت الله گلپایگانی کسب فیض نموده و علوم و فقه اسلامی را فرا گرفتند.
وی، پس از بازگشت به شهر اراک به استادی در مدرسه علمیه سپهداری (امام خمینی(ره)) اراک رسید و علمای بسیاری از محضر ایشان بهره مند شدند.
پیکر مرحوم حجت الاسلام و المسلمین معین السادات انجدانی راس ساعت ۱۰ امروز(سه شنبه) با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، روحانیان و مردم اراک از مقابل مسجد مرحوم کربلایی ابوالحسن به سمت بهشت زهرا(س) اراک تشییع می شود.
همچنین آیین بزرگداشت آن مرحوم عصر امروز در مسجد مرحوم کربلای ابوالحسن اراک برگزار می شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.