خطبه های نماز جمعه شهر اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک آیت الله قربانعلی دری ‌‌نجف‌آبادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز اراک اظهار داشت: آمریکا باید حقوق مسلمانان را به رسمیت شناخته و با عدالت و بر اساس قانون رفتار کند.

امام جمعه اراک اذعان کرد: امروز دیگر زمان زورگویی به ملت‌های ضعیف سر آمده است و کسی اجازه نمی‌دهد زورگویان بخواهند به کشورشان برنامه دیکته کنند و یا در امور داخلی کشور‌شان دخالت کنند.

دری‌‌نجف‌آبادی همچنین با اشاره به فرا رسیدن روز ارتش گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی مردمی و قرآنی است.

وی با بیان اینکه ارتش به فرمان امام(ره) تشکیل شده است ادامه داد: فرزندان این آب و خاک در دوران هشت سال دفاع مقدس سخت‌ترین مجاهدت‌ها را تحمل کرده تا عشق خود به این نظام به اثبات برسانند.

امام جمعه اراک تاکید کرد: ارتش ایران همواره آماده جانفشانی در راه انقلاب اسلامی بوده و مظهر استقلال و سربلندی ایران اسلامی است.

دری‌ نجف‌آبادی ادامه داد: به برکت خون شهدا ارتش روز به روز قدرتمند‌تر و عزت‌مندتر می‌شود و دشمنان باید بدانند کوچکترین اقدامی از سوی آنها با واکنش قاطع قوای ارتشی مواجه می‌شود.

امام جمعه اراک همچنین با اشاره به زلزله اخیر گفت: هر چند این زلزله کشته نداشته اما خسارت‌های زیادی وارد کرد که مردم باید برای کمک به مردم زلزله‌‌زده آستین‌ها را بالا بزنند.

وی همچنین با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: برای تحقق این شعار باید جهاد حماسی ایجاد کنیم کاهش مصرف، قناعت، افزایش تولید، کارآفرینی، بهره‌وری بالا و حضور در عرصه‌های مختلف از راه‌های تحقق این حماسه‌ها است.

وی همچنین خواستار هوشیاری هر چه بیشتر مردم برای برگزاری پرشور انتخابات ریاست‌ جمهوری و شوراها شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.