برگزاری جشنواره «پیوند آسمانی» در اراک

به گزارش مرکزی دیلی، ابوالفضل حاج‌کریم، معاون فرهنگی اداره کل ورزش و امور جوانان استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مرکزی با تبریک سالروز ازدواج حضرت فاطمه(س) و حضرت علی(ع)، گفت: جوانان با الهام‌گیری از این دو اسوه تقوی می‌توانند در مسیر ایمان و داشتن خانواده‌ای با تقوی حرکت کنند.

وی تصریح کرد: اولین روز از ماه ذی‌الحجه سالروز پاک‌ترین، زلال‌ترین و مقدس‌ترین پیوند هستی، روشن‌ترین تلاقی آب و آینه سالروز پیوند یگانه زوج معصوم آفرینش و سرچشمه جوشش حقیقت و ولایت در جهان حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) به روز ازدواج جوانان نام‌گذاری شده است.

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و امور جوانان استان مرکزی با اشاره به اینکه ترویج ازدواج اسلامی و آسان وظیفه دستگاه‌های فرهنگی کشور است، اضافه کرد: اداره کل ورزش و امور جوانان استان در راستای بنیان ازدواج سالم اقدام به برگزاری مراسم جشنی تحت عنوان پیوند آسمانی کرده است.

حاج‌کریم در ادامه ابراز کرد: جشن پیوند آسمانی به‌منظور گرامیداشت این روز بزرگ همراه با تجلیل از ۱۰۰ زوج الگوساز، خادمان و فعالان عرصه ازدواج برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و امور جوانان استان در پایان، بیان کرد: جشنواره پیوند آسمانی سه‌شنبه، ۱۶ مهرماه با سخنرانی دکتر بخشی از اساتید دانشگاه اراک در فرهنگ‌سرای آیینه این شهر برگزار می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.