اعضای کانون‌های مساجد سربازان عرصه فرهنگ هستند

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان مرکزی امروز، ۱۶ اردیبهشت‌ماه در جمع مسئولان کانون‌های مساجد استان در دوره آموزشی بشارت ۷ رامسر، گفت: اهمیت کار فرهنگی می‌طلببد که مدیران فرهنگی آگاهی‌های خود را در هر زمینه‌ای افزایش دهند.

وی افزود: مدیر فرهنگی باید شاخصه‌هایی از مدیریت جهادی داشته باشد، تلاش و مجاهدت برای اعتقادات و حاکم کردن یک تفکر و اعتقاد خاص بر مبنای ارزش جهاد تعریف می‌شود.

ذوالفقاری با بیان اینکه کانون‌های مساجد تأمین کننده نیازهای معنوی جامعه و تغذیه کننده جوانان و نوجوانان است، ادامه داد: اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری سربازان عرصه فرهنگ هستند و این افراد دست خالی و بدون هیچ چشمداشت در دل مساجد فعالیت می‌کنند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، گفت: مسجد محل ظهور و بروز توانمندی افراد و محل اتصال به خداوند متعال است و عمده فعالیت کانون‌های مساجد برنامه های آموزشی و تربیتی است.

یادآور می‌شود، دوره  آموزشی بشارت ۷ از پانزدهم اردیبشهت‌ماه به مدت چهار روز در مجتمع فرهنگی، تفریحی رامسر در حال برگزاری است و ۲۰۰ نفر از مدیران کانون‌های جدید‌التأسیس و مسئولان موفق کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان مرکزی حضور دارند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.