اسامی برندگان رقابت های جام دیجیتال در استان مرکزی – اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از روابط عمومی مجتمع فرهنگی دیجیتال ، محمد هادی بیات ضمن تاکید بر بالا بودن پتانسیل برخی رشته ها در استان گفت اسامی برندگان به شرح زیر خواهد بود:

Pes-pc بترتیب آقایان محمد خضری – رضا خضری – احسان خان محمدی – وحید صالحی ( قهرمان دوره گذشته )

Fifa-pc بترتیب آقایان ابوالفضل میرزایی – عباس میرزایی – امیر محمد رحیمی – حسام الدین فلاحی ( قهرمان دوره گذشته )

Pes-xbox بترتیب آقایان علیرضا خلیلی – مهدی میزبانی – عرفان میرباقری – میلاد نعمتی ( قهرمان دوره گذشته )

Fifa-xbox بترتیب آقایان سینا احمری – نیما پورکیانی

Counter بترتیب آقایان محمد کمال دشتی – سالار احمد پور – امیرلالیان پور – نیما رجبی – حسین محمدی – آرش بهرامی

مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال و مسئول برگزاری مسابقات جام دیجیتال در استان مرکزی افزود : برگزیدگان هر رشته می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه و شرایط رقابت های کشوری به سایت جام دیجیتال و یا پرتال بازیهای رایانه ای استان مرکزی به آدرس www.MarkaziGame.ir  مراجعه نمایند.

وی در پایان از برنامه های جذاب و متنوع این مجتمع برای کاربران بازیهای رایانه ای در استان مرکزی و بخصوص شهر اراک خبر داد که بزودی از طریق رسانه های عمومی به اطلاع علاقمندان خواهد رسید و اظهار امیدواری کرد مسئولین استان با نگاه تخصصی و کارشناسی نسبت به این حوزه پر مخاطب و حساس بنوعی سرمایه گذاری زودبازده فرهنگی و اجتماعی به این بخش از صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات نظر داشته باشند.

شایان ذکر است علاقمندان به بازیهای رایانه ای می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره از رقابت های جام دیجیتال به پرتال بازیهای رایانه ای استان مرکزی به آدرس www.MarkaziGame.ir  مراجعه فرمایند و یا با شماره تلفن ۰۹۳۷۲۷۷۷۱۱۷ تماس حاصل فرمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایر برنامه های مجتمع دیجیتالی در استان به وب سایت مجتمع فرهنگی دیجیتال استان مرکزی به آدرس www.MarkaziDigital.ir مراجعه نموده و یا با شماره همراه ۰۹۳۷۳۰۲۰۰۳۲ تماس حاصل فرمایند. گفتگو و تبادل نظر در خصوص بازیهای رایانه ای و سایر موضوعات فناوری اطلاعات و ارتباطات و سایر موضوعات دیجیتالی هم در تالارهای گفتگوی فناوری اطلاعات به آدرس www.IT-Forum.ir انجام می گیرد که در این زمینه انجمن های گفتگوی مذکور پذیرای کاربران و فعالان حوزه دیجیتال خواهد بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.