شناسایی اعضای باند کلاهبرداری میلیاردی در استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، سید نورالدین حسینی اظهار داشت: از مدتی پیش تماس‌ها و شکایت‌های متعددی در خصوص کلاهبرداری، سرقت و خیانت در امانت توسط افرادی با کرایه ظروف آشپزخانه به پلیس اعلام شد.

وی اضافه کرد: تحقیقات اولیه نشان داد که سه نفر با هویت‌هایی ناشناس با ارائه مدارک جعلی و چک‌های سرقتی و فاقد اعتبار، ظروف آشپزخانه را کرایه گرفته و بدون تحویل آن به صاحبانشان، آنها را به فروش می‌رسانند.

این مقام انتظامی استان مرکزی افزود: با تجمیع پرونده‌های قضایی در این موضوع مشخص شد که این افراد در شهرهای اراک، ملایر، همدان، شازند، داودآباد، ازنا، الیگودرز و بروجرد فعالیت می‌کنند.

حسینی اظهار داشت: تحقیقات کارآگاهان برای شناسایی کلاهبرداران ادامه یافت تا اینکه سرانجام با سرنخ‌ها و اطلاعاتی که با بررسی پرونده به دست آمد، متهمان تحت تعقیب در روستایی در حوالی شهر اراک شناسایی شدند.

وی اضافه کرد: با شناسایی متهمان و بعد از یک هفته تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس مخفیگاه متهمان شناسایی شد و در عملیاتی هر سه متهم دستگیر و به پلیس آگاهی استان انتقال داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در ادامه با اشاره به اعترافات متهمان دستگیر شده گفت: با ادامه تحقیقات تکمیلی و با ارائه اسناد و مدارک، اعضای باند کلاهبرداری به ۶۰ فقره کلاهبرداری به ارزش ۳ میلیارد و ۶۵ میلیون ریال در شهرهای مختلف اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: تاکنون ۵۱ نفر از شاکیان این پرونده شناسایی شده‌اند و افرادی نیز که بدین روش از آنان کلاهبرداری شده می‌توانند با پلیس آگاهی استان مرکزی به شماره تلفن ۰۸۶۲۱۸۴۰۱۸ تماس بگیرند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.