برگزاری آیین نکوداشت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی در این آیین گفت: روز جهانی داوطلبان روز افرادی است که در نهایت اخلاص و بدون هیچ چشم داشتی به همنوعان خود کمک کرده و با فعالیت های خیرخواهانه خود دل انسان ها را شاد می کنند.

ˈشکرالله حسن بیگیˈ افزود: تقویت روحیه داوطلبی و با جمع بودن از اولویت های راهبردی مسوولان می باشد، حرکتی که نه تنها برای خدمت صادقانه و کمک به همنوع است بلکه ایجاد روحیه همکاری، همراهی و همدلی است.

وی اظهار کرد: وجود زمینه های دینی، پشتوانه محکمی برای داوطلبان و ارایه خدمات داوطلبانه و کمک به نیازمندان است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی ادامه داد: در آیات و روایات فراوانی به همکاری و کمک به نیازمندان تاکید شده و در اشعار و کلام بزرگان دین نیز بر این امر سفارش بسیار شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی نیز در این آیین گفت: هم اکنون بیش از ۲۵ هزار داوطلب در حوزه های جوانا نساردهی شده اند و آموزش های لازم را در زمینه های مختلف فرا گرفته اند.

ˈمرتضی سلیمیˈ، به کسب رتبه کشوری استان مرکزی در بخش های مختلف اشاره کرد و افزود: برای سومین سال متوالی یک داوطلب نمونه کشوری از بین پنج داوطلب از استان مرکزی انتخاب شده است.

ˈمحمدرضا زمانیˈ معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی در این آیین، به ارایه گزارشی از فعالیتهای ۹ ماهه امسال جمعیت هلال احمر استان مرکزی پرداخت.

تقدیر از داوطلبان برتر استان و هیات مدیره جمعیت هلال احمر استان مرکزی از دیگر بخش های این برنامه بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.