اختلافات آمار ثبت احوال و ثبت اسناد در استان مرکزی برطرف شود

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، شکرالله حسن بیگی، پیش از ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی ثبت احوال استان مرکزی با اشاره به اساس برنامه ریزی ر ارائه آمارها اظهار داشت: نباید در بحث آمار بین بین دو نهاد ثبت احوال وثبت اسناد اختلافی وجود داشته باشد چراکه آمار اساس برنامه ریزی است.

وی بیان کرد: در برخی از شهرستان‌های استان مرکزی دفتر خانه ثبت طلاق وجود ندارد که این مهم یک نقص و مشکل است و بایستی برای رفع آن تلاش کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی با اشاره به وظایف سخت و دشوار ثبت احوال در امر انتخابات افزود: ثبت احوال به منظور برگزاری انتخابات وظیفه سنگینی بر عهده دارد و باید همه تلاش خود را در این عرصه به کار گیرد و وظایف خود را به نحو احسن انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: ثبت احوال یکی از چهار مرجعی است که در احراز صلاحیت کاندیداها نقش ایفا میکند و نقش اساسی و کلیدی دارد، وباید خدمات سریع و به موقعی را به مراجعینی که فاقد کارت ملی یا شناسنامه هستند ارائه دهد.

حسن بیگی با اشاره به انتخاب و نامگذاری نیک برای فرزندان بیان کرد: انتخاب نام نیک از دستورات دین اسلام و سفارش های موکد پیامبر(ص) است که در این راستا باید فرهنگ سازی مناسبی انجام شود.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی با حضور گسترده خود در انتخابات گذشته، وحدت و همدلی خود را به جهان نشان دادند و این انتخابات نیز با حضور پررنگ مردم نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی با اظهار امیدواری از حضور مردم در انتخابات تصریح کرد: باحضور همگانی و پرشور مردم، حماسه سیاسی دیگری در هفتم اسفندماه امسال رقم می خورد و در افتخارات دموکراسی نظام جمهوری اسلامی ایران ثبت می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.