اراک به سرفه افتاد/ تعطیلی مدارس اراک و شازند

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری شبستان از اراک، آسمان شهرهای استان مرکزی به شدت غبار آلود بود و در وضعیت هشدار قرار گرفت و گرد و غبار نیز مردم این شهرها را با مشکل روبرو کرد و به دلیل آلایندگی هوا کلیه مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی اراک و در همه دوره های شهرهای شازند، مهاجران، شهباز، توره، هندودر و آستانه در نوبت صبح امروز یکشنبه ۲۹ آذر تعطیل شدند.

آلودگی هوای شهرستان های اراک و شازند دیروز به مرز هشدار رسید و پیش بینی شده در روز جاری نیز این آلودگی تداوم داشته باشد و احتمال ادامه آلودگی هوا تاپایان هفته برای استان مرکزی ادامه دارد.

اداره کل هواشناسی استان مرکزی، کاهش دما، بارش های پراکنده، آسمانی نیمه ابری و مه آلود را برای استان مرکزی پیش بینی کرده است.

ورود موج ضعیف بارشی از روز گذشته به استان بارش هایی را در مناطق جنوبی و شهرستان اراک به همراه داشت که بیشترین این بارش ها مربوط به شهرستان های شازند و خمین با ۹ سانتیمتر بود که میزان این بارش ها در شهرستان اراک -مرکز استان- دو و دو دهم سانتیمتر بوده است.

شازند با منفی هفت درجه سانتیگراد سردترین و آلوده ترین شهر استان مرکزی

هم اکنون دمای هوای اراک صفر درجه سانتیگراد است که بیشینه آن در ۲۴ ساعت گذشته دو و کمیته آن منفی سه درجه سانتیگراد بوده و بیشینه هوای این شهرستان در ۲۴ ساعت آینده سه و کمینه آن منفی چهار درجه سانتیگراد خواهد بود.

همچنین بیشینه رطوبت هوا در ۲۴ ساعت گذشته ۹۹ و کمینه آن ۹۷ در صد بوده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.