استاندار مرکزی:سربازان گمنام امام زمان(عج) داعیه خودنمایی ندارند

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، محمدحسین مقیمی، استاندار مرکزی روز گذشته، ۲۴ مهر در همایش سی سال مجاهدت‌های خاموش در اراک، گفت: وزارت اطلاعات از  زمان تأسیس تاکنون منشأ خیر و برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی با بیان اینکه دو نعمت سلامت و امنیت کمتر شناخته شده است، افزود: امنیت پایدار موجود در کشور مرهون جانفشانی‌های شبانه روزی کارکنان خدوم اطلاعات است که با بهره‌‌مندی از منویات مقام معظم رهبری، وظیفه‌شناسی، قانونمداری و متخلق به اخلاق نیکو توانسته‌اند در راه تأمین آرامش افراد جامعه مؤثر باشند.

مقیمی ادامه داد: سنگر نیروهای اطلاعات با فضیلت و مقدس است که هیچگاه در این سنگر اجازه احساس امنیت به دشمن نمی دهند و با کاردکردهای شناختی، نظارتی و اجرایی از غافلگیرهای استراتژیک با اعلام هشدار به موقع جلوگیری می کنند.

استاندار مرکزی نیروهای اطلاعات را قطب‌نمای سیاستمداران عنوان کرد که برای رساندن کشتی به سرمنزل مقصود نیازمند امنیتی هستند که این نیروهای پرتلاش به‌وجود می‌آورند.

وی اظهار کرد: از زمان تشکیل انقلاب اسلامی تاکنون تمامی معادلات سیاسی دنیا به هم خورده است و قدرت‌های استعماری این استقلال کشور را بدتر از بدعت می‌داند.

مقیمی اضافه کرد: دشمنان سعی دارند به پرستیژ و امنیت جمهوری اسلامی لطمه وارد کنند ولی هنگامی‌که قصد توطئه‌ای دارند متوجه می‌شوند که با یک کشور غیرشفاف روبه‌رو هستند که نمی توانند کاری بکنند.

به گزارش ایکنا؛ رضایی، مدیرکل اطلاعات استان مرکزی نیز در ادامه، افزود: تشکیلات اطلاعات با توکل برخدا و رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب شکل گرفت و امروزه از سیستم اطلاعاتی قدرتمند بهره‌مند است که به‌عنوان قدرت برتر منطقه و دنیا محسوب می‌شود.

این مقام مسئول اظهارکرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) افرادی امانتدار هستند که داعیه خودنمایی در ارائه گزارشات خود ندارند و به تکلیف و وظیفه خود برای تأمین آرامش عمل می کنند.

یادآور می‌شود، در پایان این همایش نمایشگاهی از دستاوردهای وزارت اطلاعات در محوطه استانداری مرکزی برپا شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.