مدیرکل اطلاعات استان مرکزی: فضای کشور برای خرابکاران و بدخواهان ناامن است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، رضایی در همایش سی‌امین سالگرد تأسیس وزارت اطلاعات افزود: وزارت اطلاعات با توجه به شرایط و ماهیت انقلاب اسلامی به صورت مستقل و با بهره‌گیری از توانمندی‌های بومی شکل گرفته و هم اینک به عنوان یکی از تشکیلات منسجم و قدرت‌های برتر اطلاعاتی منطقه و جهان مطرح است.

وی افزود: تشکیلات اطلاعاتی ایران با هسته‌های قوی در عرصه شناسایی، اجرا و نظارت بر امور داخلی و فرامرزی توانسته اغلب توطئه‌های دشمن را بهنگام شناسایی کرده و با شیوه‌های علمی و اشراف اطلاعاتی هیچ فضای امنی را برای دشمن نگذاشته است.

رضایی عنوان کرد: دشمنان نظام در دستیابی به اهداف خود تنها از شیوه‌های جنگ سرد بهره نمی‌جویند بلکه بسیاری از تهدیدات دشمن با ابزار جنگ نرم است و برخی از نیروهای خودی را ناخواسته و با راه‌های اطلاعاتی وادار به ایفای نقش برای دشمن می‌کنند.

مدیرکل اطلاعات استان مرکزی بیان کرد: رسالت سرویس اطلاعاتی کشور در شناسایی به هنگام و پیشگیری از تهدیدات نرم دشمن بسیار سنگین است و با هنرمندی و درایت در صحنه بوده و علیه این تهدیدها نقش‌آفرینی می‌کنند.

رضایی اضافه کرد: اقدامات اطلاعاتی کاری تخصصی و علمی است که پشتوانه قوی فنی و دانشی دارد چرا که باید با اشراف بر مسایل و تیزهوشی، قدرت تحلیل و عکس‌العمل سریع در برابر پیچیدگی‌های طراحی دشمنان را داشته باشد.

وی اضافه کرد: توطئه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی به گستردگی کل نظام است و وزارت اطلاعات با اینکه در قالب یک وزارت دولتی شکل گرفته اما، مأموریت‌های کلان و حساس در تمامی عرصه‌ها دارد و رسالتش در حوزه حاکمیت جمهوری اسلامی و حفظ و ارتقای امنیت ملی است.

مدیرکل اطلاعات استان مرکزی با تبریک این هفته به سربازان گمنام امام زمان(عج) بیان کرد: مجاهدان خاموش این وزارتخانه با مهارت، ولایتمداری، تخصص، توانمندی و ایثار آماده شهادت هستند و در قبال رسالت حساس و سنگینی که انجام می‌دهند هیچ ادعایی ندارند.

رضایی عنوان کرد: وزارت اطلاعات در حیات ۳۰ ساله خود مجموعه غنی از تجارب ارزنده امنیتی و حراستی را در خود دارد و با اشراف اطلاعاتی در حوزه‌های مختلف علم و فناوری روز توانسته سدی در برابر تهدیدهای دشمن باشد و از دستاوردهای علمی، نظامی و پیشرفت‌های مهم و حساس کشور به خوبی حراست و پاسداری کند.

وی یادآور شد: دشمن اگرچه تحریم‌ها را با هدف ضربه زدن و ایجاد مانع در برابر توسعه اقتصادی و علمی و سیاسی کشور علیه ایران اعمال کرده اما، با مجاهدت خاموش نیروهای اطلاعات از دستاوردهای نظام به خوبی حراست شده و توطئه دشمن در این خصوص کم اثر شده است.

مدیرکل اطلاعات استان مرکزی خاطرنشان کرد: بخش بزرگی از توفیقات وزارت اطلاعات با همراهی مردم و هماهنگی بین بخش‌های دولتی و نهادهای تصمیم‌ساز به دست آمده و این مهم، سرمایه‌ای ارزشمند است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.