برگزاری آیین استقبال از مدال آوران و قهرمانان استان مرکزی در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان مرکزی در حاشیه استقبال از این قهرمانان در گفت و گو با ایرنا گفت: شش ورزشکار جانباز و معلول استان مرکزی در این مسابقات کاروان تیم های ملی ایران را در مسابقات پارالمپیک جوانان مالزی همراهی کردند که این قهرمانان موفق به کسب هشت مدال طلا در این مسابقات شدند.

ˈابراهیم نصیریˈ ادامه داد: ˈمرتضی عابدیˈ (کاپیتان)، ˈمیثم پارساˈ، ˈابوالفضل شیرین آبادیˈ و ˈمحمد حسین سیاریˈ در ورزش بسکتبال با ویلچر هر کدام موفق به کسب دو مدال طلا در دو بخش گروهی و سه نفره شدند.

وی بیان کرد: تیم ملی بسکتبال با ویلچر جمهوری اسلامی ایران به مقام قهرمانی مسابقات بسکتبال با ویلچر پارالمپیک جوانان مالزی شدند.

رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان مرکزی عنوان کرد: همچنین در این پارالمپیک، تیم والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات شد و ˈمصطفی زارعیˈ به عنوان بازیکن تیم ملی والیبال نشسته، تیم کشورمان را در این مسابقات همراهی کرد و موفق به کسب یک مدال طلا در این مسابقات شد.

نصیری اظهار کرد: در ورزش شنا نیز ˈامیرمحمد توحیدنژادˈ در دو بخش کرال پشت و کرال سینه دو مدال طلا بدست آورد.

وی خاطرنشان کرد: کاروان جمهوری اسلامی ایران با کسب ۵۸ مدال رنگارنگ بعد از کشور چین عنوان دومی مسابقات پارالمپیک جوانان آسیا را بدست آورد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.