گزارش مهر از اظهارات مدیر کل اطلاعات در ستاد ساماندهی شئون فرهنگی استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار مهر، رضایی پیش از ظهر دوشنبه در همایش استانی ستاد ساماندهی شئون فرهنگی استان مرکزی با اشاره به مفهوم شئون فرهنگی اظهار داشت: شئون فرهنگی مفهوم خاصی دارد که در هر جامعه ای متغیر است و در جمهوری اسلامی ایران که فرهنگ آن برگرفته از معنویات و سخنان اهل بیت(ع) است شئون فرهنگی مفهوم ویژه و با اهمیتی دارد.

وی افزود: فرهنگ ما فرهنگ اسلامی تشیع است و در نظام جمهوری اسلامی هر تصمیمی گرفته شود بر پایه شئون فرهنگی حاکم بر جامعه است و در فرهنگ اسلامی اقتصاد و سود و زیان مفهوم دیگری دارد که این مهم در چارچوب اعتقادات اسلامی تعیین می شود.

مدیر کل اطلاعات استان مرکزی با اشاره به نقش روحانیت در زمینه های فرهنگی گفت: به طور طبیعی در هدایت فرهنگ و مسایل فرهنگی کشور گروه هایی حاضر هستند که در راس همه این افراد روحانیت قرار دارد و مذهب تشیع الگوهای بسیار ارزشمندی دارد، ولی در بعضی از موارد از این مسیر منحرف می شویم.

رضایی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی دشمنانی دارد که اهدافشان همگام با روند حرکتی ما است، مخصوصا کشور های استعمارگری مانند انگلیس که بی وقفه در فکر و عمل ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

مدیر کل اطلاعات استان مرکزی بیان کرد: آنچه که این روزها کشور را مورد تهاجم قرار داده جنگ نرمی است که با اتحاد تمام دشمنان نظام علیه کشور در حال اجرا است، به گونه ای که بارها مقام معظم رهبری به صراحت در رابطه با این موضوع مردم را به توجه و هوشیاری و مقابله با دشمن توصیه کردند.

رضایی اضافه کرد: فشار جنگ نرم در سال اخیر بیش از پیش شده‌ است و باید مردم هوشیارانه تر عمل کنند، چراکه دشمنان با هدف قرار دادن گروه جوانان که آینده سازان کشور هستند سعی در منحرف کردن این گروه از خط و مشی اصلی کشور دارند.

وی با اشاره به دیگر گروه های هدف دشمنان گفت: زنان به سبب تشکیل نیمی از جمعیت کشور و کارآفرینان به سبب فعالیت در عرصه های پیشرفت و اقتصاد کشور نیز مورد حمله جنگ نرم تمام سرورها اطلاعاتی دشمنان هستند.

مدیر کل اطلاعات استان مرکزی با اشاره به ابزارهای دشمن در راستای تهاجم فرهنگی گفت: سرورهای اطلاعاتی دشمن هر کدام در یک زمینه مسئول آسیب رسانی هستند و این آسیب ها به وسیله ماهواره، اینترنت و  شبکه های اجتماعی اجرا می شود.

وی با بیان سیاست امریکا در این زمینه اظهار داشت: بر اساس اطلاعات به دست آمده سیاست امریکا در برابر ایران به دو شکل است یا نظام تغییر کند که برایشان هزینه خواهد داشت و جنگ سخت به دنبال دارد، یا نظام جمهوری اسلامی تغییر رفتار دهد که این موضوع تحقق اهداف آنها را به دنبال دارد.

مدیر کل اطلاعات استان مرکزی تصریح کرد: اگر آسیب ها را نشناسیم و برای رفع آنها برنامه ریزی درستی نکنیم اهداف و برنامه ریزی های کشور محقق نمی شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.