رفع تصرف حدود ۳۰۰۰ هکتار از اراضی ملی و دولتی

رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت:سال گذشته در استان بیش از دو هزار میلیون ریال معوقات بانکی و ۱۲۶ هزار میلیون ریال مالیات وصول شد و از ۱۴۰۴ هکتار اراضی ملی و ۱۵۶۸ هکتار اراضی دولتی رفع تصرف شد.

به گزارش اخبار روزانه مرکزی به نقل از صدا وسیما، عبدالمهدی موسوی در شورای قضایی استان مرکزی که با حضور رییس سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد افزود: در حوزه قضایی و اجرایی، تصمیمات مناسبی اتخاذ شده و مباحث با جدیت پیگیری می‌شود. در دستگاه قضا در حوزه‌های اقتصادی نیز با اطلاع از موضوعات، به سرعت ورود می‌کنیم تا مشکلی بروز نکند چراکه استان مرکزی استانی اقتصادی، کارگری و تولیدی است.

وی تصریح کرد: در زمینه فساد، با تغییر مدیریت‌ها، توسعه نظارت‌ها را شاهد هستیم و در جلسات داخلی همواره بر توسعه نظارت‌ها تاکید می‌شود.

رییس کل دادگستری استان گفت: با توجه به اینکه قوه قضائیه میزان است باید مراقب باشد که نیروهای حاضر در مجموعه پاکدست هستند و اصل اول را بر حراست و ملاک را بر قانون گذاشته ایم و به دور از هیجان و تنش به موضوعات ورود می کنیم، حتی برخی از پرونده ها از جمله پرونده بیش از سه میلیون لیتر قاچاق سوخت، رسانه ای نشد و ترجیح داده شد که پرونده بدون تنش مورد رسیدگی قرار گیرد و با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) پرونده بررسی، حکم قطعی صادر و اجرا شد.

وی اضافه کرد: دستگاه قضایی استان با همکاری جوامع اطلاعاتی و امنیتی و ضابطین و شورای تامین در زمینه برخورد با فساد و سالم سازی محیط و تامین بستر تحقق شعار سال، عملکرد خوبی داشته است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.