نامزدهای انتخاباتی خود را صرفاً وامدار نظام اسلامی و شهدا بدانند

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ۲۰ آبان در جلسه درس اخلاق مدیران کل استان مرکزی گفت:  باید با حفظ همدلی و همزبانی که رمز موفقیت ما بوده و هست،حاشیه‌ها، طایفه بازی و قوم‌گرایی را کنار گذاشته و با توجه به داشته‌های خود از طریق اقتصاد مقاومتی به فکر حل و رفع مشکلات مردم باشیم.

امام جمعه اراک، رقابتی بودن و آزاد بودن را از اصول انتخاباتی ایران برشمرد و گفت: این اصول که در قانون به آن‌ها توجه ویژه‌ای شده، باید در سه مرحله قبل، حین و بعد از برگزاری انتخابات رعایت شود، نامزدهای انتخاباتی باید بدانند که انتخابشان چیزی جز خدمتگزاری بی‌منت برای جامعه ایران اسلامی نیست.

وی تصریح کرد: استان مرکزی باید در برگزاری انتخاباتی ضابطه‌مند و به دور از هر گونه افراط و تفریط سرآمد دیگر استان‌های کشور باشد، در برگزاری انتخابات و خدمتگذاری به مردم وام‌دار هیچ فرد و گروه خاصی نیستم و باید نشان دهیم تنها زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی و شهدا هستیم.

آیت‌الله دری نجف آبادی در پایان با اشاره به اینکه ایران اسلامی با اعمال برجام وارد شرایط جدیدی می‌شود افزود: شرایط برجام و پساتحریم بهترین فرصت برای تقویت وحدت و همدلی ملی است که پایداری و حمایت مردم را می‌طلبد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.