کشف و ضبط محموله بزرگ موادمخدر در استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، سرهنگ حسین شمسایی‌فرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به کشف و ضبط محموله بزرگ موادمخدر در استان مرکزی، اظهار داشت: به دنبال اشراف اطلاعاتی پلیس استان مرکزی و انجام اقدامات تخصصی و فنی دقیق، پلیس مبارزه موادمخدر استان مرکزی از جابه‌جایی یک محموله بزرگ موادمخدر در محورهای مواصلاتی استان مرکزی در دلیجان مطلع شد.

وی افزود: به دنبال اطلاع از این مسئله، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس قرار گرفت و با اطلاع از انتقال محموله موادمخدر از نوع تریاک توسط یک دستگاه کامیون در دلیجان و در محورهای مواصلاتی استان مرکزی کار عملیاتی پلیس استان آغاز شد.

شمسایی فرد تصریح کرد: با هماهنگی لازم و همکاری دستگاه قضایی و در هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر با مجموعه انتظامی دلیجان با عزیمت به محل، ماموران مبارزه با مواد مخدر در عملیاتی موفق و دقیق موفق به شناسایی کامیون حامل موادمخدر و در نهایت توقیف آن شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی خاطرنشان کرد: با دستگیری راننده و ضبط خودروی وی، از درون این کامیون بالغ بر ۱۳۳.۴ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف و پس از انجام مراحل قانونی ضبط و توقیف و این متهم پس از دستگیری و تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی تصریح کرد: یکی از اولویت‌هایی که در دستور کار پلیس قرار دارد ضربه زدن به عناصر اصلی که در کریدور انتقال مواجه بوده و هستیم و طرح‌های مقابله‌ای در راه‌های مواصلاتی به استان و یا به استان‌های همجوار در تردد است که طرح‌های پاکسازی راه‌های مواصلاتی و ورودی به استان نیز به عنوان یکی از اولویت‌های پلیس قرار دارد.

شمسایی فرد افزود: این در حالی است که در سال گذشته نیز در اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر پر خطر، پلیس به شبکه‌های مافیایی توزیع و تهیه مواد مخدر چه در سطح استان و چه به عنوان کریدور در سطح استان مرکزی و استان‌های هم جوار که اقدام به جابه‌جایی مواد می‌کنند دسترسی پیدا کرده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.