برنامه عملیاتی ستاد بازآفرینی شهری باید تدوین شود

استاندار مرکزی با گلایه از فقدان برنامه عملیاتی اقدام مشترک ستاد بازآفرینی شهری در استان گفت: این برنامه باید تدوین و با امضای تمامی اعضا در جلسه آتی ستاد ارائه شود.

به گزارش اخبار روزانه مرکزی به نقل از مهر، فرزاد مخلص الائمه در ستاد بازآفرینی شهری استان مرکزی با اشاره به ضعف عملکرد دبیران ستادهای بازآفرینی شهری و استانی اظهار کرد: مسلماً اداره کردن و پیش بردن موضوع از پشت میز اثربخشی نخواهد داشت برای تصمیم‌گیری و اجرای برنامه‌های ماندگار باید وارد میدان خدمت‌گزاری شد.

وی ادامه داد: ۱۹ میلیون نفر از جمعیت کشور در مناطق کم برخوردار ساکن هستند و دولت برنامه جدی در این حوزه دارد.

استاندار مرکزی گفت: مناطق حاشیه نشین اراک و ساوه باید مورد رسیدگی قرار گیرند و مناطق فرسوده و بافت تاریخی سایر شهرستانها نیز باید شناسایی شود و برای ترمیم و اصلاح آن برنامه داشت، اینکه در اداره بازآفرینی استان برنامه عملیاتی وجود ندارد، به هیچ عنوان پذیرفته نیست؛ متولی اصلی این حوزه اداره راه و شهرسازی است.

مخلص الائمه با تأکید بر ارائه برنامه اقدام مشترک ستاد بازآفرینی شهری در جلسه آتی این ستاد تصریح کرد: سیاست دولت سیزدهم این است که فاصله محلات برخوردار و کم برخوردار را به حداقل برسد.

وی با اشاره به اینکه برنامه اقدام مشترک ستاد بازآفرینی شهری باید به امضای تمامی اعضای ستاد از جمله شهرداران و فرمانداران برسد، عنوان کرد: شهرداری‌ها خط مقدم بازآفرینی شهری هستند و مسلماً به دلیل وعده‌هایی که شوراها به مردم داده‌اند مطالبات مردم از آنها و مجموعه مدیریت شهری بیشتر است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.