شناسایی و انسداد گلوگاه‌های فساد در کشور

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: بازرسی‌های مسئله محور و دارای اهمیت که تمرکز بر آن‌ها منشاء بسیاری از سو جریان‌ها را مسدود می‌کند و بجای برخورد با مفسد شناسایی و انسداد گلوگاه‌های فساد در اولویت سازمان بازرسی کل کشور قرار گرفته است.

به گزارش اخبار روزانه مرکزی، دکتر ذبیح الله خدائیان در  بازدید از شرکت واگن پارس مپنا گفت: گلوگاه‌های فساد شناسایی شده و با همکاری دولت و دستور رؤسای جمهور و قوه قضائیه این گلوگاه‌های فساد یکی بعد از دیگری رفع خواهد شد.
وی اظهار کرد: فعالیت و رونق تولید در واگن پارس مپنا جریان و آمادگی تولید انواع واگن و لوکوموتیو با بهترین کیفیت که نیاز کشور را تامین می‌کند در آن وجود دارد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: مسئولان این واحد تولیدی چند مشکل را مطرح کردند که موظف هستیم به محض خارج شدن از کارخانه پیگیری و برای حل آنها چاره اندیشی کرد.
وی اضافه کرد: ظرفیت تولید لوکوموتیو در شرکت واگن پارس اراک وجود دارد اما مسئولان مربوطه در وزارت راه و شهرسازی باید از قبل نیازها را سفارش دهند که این شرکت بتواند مواد اولیه خود را تامین کند،  گله مندی این است که به موقع سفارش نمی دهند و بعد تقاضای وارادت لوکوموتیو را به دولت می دهند در حالی که چنانچه پیشاپیش نیازها را اعلام کنند شرکت توانایی تامین نیازها را دارد.
خدائیان گفت :  توانمندی‌ و ظرفیت تولید لوکوموتیو و انواع واگن و تأمین احتیاج کشور در این واحد صنعتی وجود دارد، اما واردات محصولات بیشترین دغدغه صنعتگران این کارخانه است.
وی ادامه داد:  واردات محصولات قابل تولید در کشور خلاف قانون است و سازمان بازرسی کل کشور به موضوع واردات تجهیزات ریلی قابل تولید در واگن پارس مپنا ورود خواهد کرد و عمل خلاف قانون در مقوله واردات به مراجع ذیصلاح معرفی خواهند شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.