انشاء الله این یک جلسه انتخاباتی نباشد…

قدردانی اعضای شورای اسلامی شهر اراک از مقام معلم

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از سایت شورای شهر اراک ،  اعضای شورای اسلامی شهر اراک، شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه، در مراسمی به همراه فرماندار، شهردار و معاونین وی، به مناسبت گرامی داشت مقام شامخ معلم، از مدارس مختلف سطح شهر دیدن کردند و با اهدای شاخه گل به قشر دلسوز و زحمت کش عرصه آموزش و پرورش، مراتب سپاس خود را از جایگاه والای آموزگار، اعلام داشتند.

دکترمنوچهر کاظمی، رییس شورای اسلامی شهر اراک، در حاشیه این مراسم، ضمن تبریک این روز بزرگ به جامعه معلمان، اظهار داشت: بی تردید حماسه سیاسی و اقتصادی هنگامی محقق می گردد که نسل امروز، نسلی آگاه و دانش محور پرورش یابد و بخش عظیمی از این وظیفه خطیر بر عهده معلمان و استادان است که فرزندان این سرزمین امانت هایی در دست ایشان هستند.

وی اضافه کرد: مسائل و مشکلات معلمان و کمبودهایی که در برخی مدارس حاشیه شهر وجود دارد بر کسی پوشیده نیست، متأسفانه سال گذشته به دلیل مشکلات اقتصادی، دولت نتوانست اعتباری به مدارس اختصاص دهد و همین امر موجب در مضیغه ماندن مسئولان آموزش و پرورش بویژه مدیران زحمت کش مدارس دولتی در گذران امور روزمره شده است. اما همت و تلاش دلسوزانه این عزیزان در چنین شرایطی، باعث شد اختلالی در امر آموزش ایجاد نشود و جا دارد از همه فعالین این عرصه به دلیل زحمات بی شائبه، تقدیر به عمل آید.

در ادامه، دیگر اعضای شورای اسلامی شهر اراک، در بازدیدهای جداگانه خود از مدارس به دیدار معلمان و مدیران رفتند و پای صحبت ایشان نشستند.

۱۳۹۲

altaltaltaltaltaltaltaltaltaltalt

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.