ژست های خدمتگزاری در آستانه انتخابات شورا!!

مرکزی دیلی : جالب است الان و بعد از شش سال از فعالیت این شورا تازه بعضی اعضای شورای شهر یادشان افتاده انتقاد بکنند. اینها همان اعضایی هستند که قبلا هر کسی انتقاد می کرد می گفتند طرف قصد تخریب دارد… خسته نباشید دوستان…

نایب رییس شورای شهر اراک در اعتراض نسبت به دریافت وجه در قبال اعطای مجوزهای غیرقانونی برای برخی ساختمان­ها در اراک گفت: اراک فروشی نیست.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی اشرف بهادری در اعتراض به درخواست غیرقانونی ایجاد یک مجتمع تجاری فاقد پارکینگ اعلام کرد: شهرداری نبایستی در ازای دریافت پول قانون را زیر پا گذاشته و به این درخواست­ها جواب مثبت دهد.

همچنین برخی اعضای شورای شهر اراک در خصوص تعریض بدون رعایت قانون برخی خیابان­های اراک اعتراض کرده و اعلام کردند تعریض خیابان­ها به جهت تسهیل در تردد خودروها و جلوگیری از ایجاد ترافیک است اما، این خیابان­ها پس از تعریض، تبدیل به پارکینگ عمومی در حاشیه خیابان و مکانی برای درآمدزایی شده­اند و هیچ کمکی به رفع مشکل ترافیک نشده است.

در همین ارتباط علی قائم مقامی عضو شورای شهر اراک گفت: شهرداری نباید به هر قیمتی درآمدزایی انجام دهد بلکه باید براساس ضوابط و اصول و با توجه به حق و عدالت با همه رفتار کند و اینگونه نباشد که در یک خیابان واحدی هفت طبقه در کنار واحدهای سه طبقه مورد تایید قرار گیرد زیرا اینگونه رفتارها موجب اعتراض مردم شده و نوعی اعمال سلیقه است.

وی با بیان اینکه ما در قبال مردم مسوول و پاسخگو هستیم تصریح کرد: رعایت قانون از درآمدزایی شهرداری مهمتر است و باید بصورت ضابطه مند با درخواست­های ساخت و ساز رفتار شود.

به گزارش ایسنا، زهرا آباقری یکی از مخالفان تصویب این درخواست نیز گفت: اولویت­های تعریض خیابان­ها در اراک مشخص شده است و نباید با عدم رعایت قانون در جهت تعریض برخی خیابان­ها موجب ایجاد مشکل برای مردم شد. باید قبول کنیم در قبال آینده شهر اراک مسوول هستیم.

محسن غفاری یکی از اعضای شورای شهر در حمایت از تصویب این درخواست عنوان کرد: در تعریض برخی میادین و خیابان­های اراک اگر در گذشته به موقع هزینه می­شد در حال حاضر برای تعریض این خیابان­ها با مشکل و افزایش چشمگیر هزینه­ها مواجه نبودیم.

وی افزود: باید در بحث شهرسازی جدی­تر باشیم چراکه اگر امروز نسازیم آیندگان خواهند ساخت و باید دقت شود مخالفت یا موافقت با مصوبات در جهت منافع شهر باشد.

شهرام حریر فروش یکی از اعضای موافق این طرح در شورای شهر اراک گفت: اگر زمین­های با ارزش شهر را تبدیل به پارکینگ کنیم سرمایه­های شهر را هدر داده­ایم و این درحالی است که می­توان در نزدیک زمین­های باارزش شهر زمینی با قیمت مناسب برای پارکینگ اختصاص دهیم.

وی اظهار کرد: با توجه به ارزش زمین پارکینگ در حال ساخت میدان شهدا، ایجاد پارکینگ یک خودرو در این محل یک میلیارد تومان هزینه خواهد داشت این در صورتی است که می­توان با هزینه بسیار کمتر پارکینگی در نزدیکی میدان شهدا ایجاد کرد و به جای پارکینگ، این طبقات را تجاری ساخت.

به گزارش ایسنا از مهمترین مصوبات جلسه شورای شهر اراک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تهیه فرم نظرسنجی برای کسب اظهارات مردم در خصوص عملکرد شهرداری اراک

تصویب صورت جلسه واگذاری منطقه گردشگری دره گردو

ارائه گزارش عملکرد شهرداری اراک در روز معلم

فسخ قرارداد هتل خیبر با پیمانکار این هتل

تصویب و اصلاح چند پروژه عمرانی و موافقت با چند طرح عمرانی

مخالفت با انبوه سازی بیش از حد مجاز یک پروژه عمرانی در خیابان دکتر بهشتی

تصویب بودجه تاکسیرانی اراک در سال جاری

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.