گودرزی راد: ازظرفیت رسانه ها برای انتخابات استفاده می کنیم

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مرکزی گفت: از تمام ظرفیت های رسانه ای استان در انتخابات آتی بهره گیری خواهیم کرد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، کیوان گودرزی راد صبح یکشنبه با بیان این مطلب در نشست اعضای کمیته تبلیغات، اطلاع رسانی، رسانه و سایبری ستاد انتخابات استان مرکزی افزود: باید با بهره گیری از طرفیت های رسانه ای و اطلاع رسانی کامل در استان بستر حضور گسترده و باشکوه مردم در انتخابات خرداد ماه را فراهم کرد.

وی ادامه داد:  ساماندهی اماکن تبلیغاتی، رصد و پیشگیری از تبلیغات زودهنگام نامزدها و استفاده از ظرفیت های اجرایی در تبلیغات عمومی از دیگر اولویت های کاری این کمیته است.

مدیرکل روابط عموی و امور بین الملل استانداری مرکزی با بیان این که حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان می شود گفت: جلب مشارکت مردمی در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری از مهم ترین وظایف کمیته اطلاع رسانی، ارتباطات و سایبری انتخابات است.

گودرزی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی برای تحقق حضور پرشور مردم در پای صندوق های اخذ رای، محیطی مناسب و امکانات مطلوب را بیش از پیش فراهم کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.