اظهارات بهمن اخوان در خصوص استاندار آینده استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از عطر یاس ، نماینده اسبق مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که استاندار آتی استان مرکزی باید فردی باشد که از نظر تجربه، درایت، سیاست و قاطعیت حرف اول را در استان مرکزی بزند؛ گفت: تعامل ملی و انقلابی با همه گروه ها و جناح های راست و چپ، اصولگرا و اصلاح طلب، کارگزاران و نیروهای مذهبی و متدین استان از جمله ویژگی های مطلوب استاندار مرکزی است.
بهمن اخوان افزود: با توجه به صنعتی بودن و مشکلات موجود در استان، استانداری باید روی کار آید که اشراف کامل بر دولت، وزرا و مسئولین عالی رتبه کشور داشته و ارتباط مطلوبی با وزرا و مسئولین عالی رتبه دولت و مجلس داشته باشد.
وی شناخت لازم از صنعت، اقتصاد و بودجه و ارتباط مطلوب با تولید کنندگان و سرمایه گذاران در استان را از جمله دیگر مشخصات استاندار مطلوب برای استان برشمرد.
نماینده اسبق مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: استاندار باید بزرگِ استان باشد و نگاهی پدرانه به همه شهرستان های استان و جناح های سیاسی داشته باشد تا با اقتدار استان را مدیریت کند و مدیران کل استانی از ایشان حرف شنوی داشته باشند.
اخوان تعامل با همه جناح ها و گروه ها در استان به خصوص امام جمعه محترم مرکز استان، نیروهای انتظامی و نظامی و دستگاه قضایی را به عنوان مهمترین انتظار از معاون سیاسی وزارت کشور مطرح کرد و افزود: اگر مهندس مقیمی می خواهد موفق عمل کند، باید با کلیه احزاب و گروه ها تعامل مطلوبی داشته باشد و نقطه نظرات همه گروه ها را در جهت منافع ملی و محلی در استان بر اساس آن عمل کند. وقتی نیروها و جناح ها به یک جمع بندی در جهت منافع استان رسیدند، امیدواریم آقای مقیمی هماهنگ و همصدا با کلیه گروه ها و جناح ها در استان عمل کند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.