مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اراک: حضور حماسی مردم در حماسه ۹ دی، فتنه را خاموش کرد

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی عصر امروز در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی ماه که با حضور فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج و سرگروه‌های شجره طیبه صالحین در کانون بسیج اراک برگزار شد، اظهار داشت: ملت ایران همیشه در صحنه حاضر بوده و از ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس تبعیت کرده است که حضور پر شور و حماسی ملت بزرگ ایران اسلامی در حماسه ۹ دی تاییدی بر این مهم به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی(ره) آغاز شد که تاکنون با مشکلات جدی مواجه نبوده که این امنیت و آرامش را مرهون تدابیر ایشان و رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده‌ایم.

مسئول نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: رهبری، ایده و حضور مردم سه رکن اساسی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی هستند که اگر مردم همچون گذشته با بصیرت در صحنه‌ها حاضر شوند قطعا این کشور در مقابل توطئه دشمنان پیروز خواهد شد.

عبدی اظهار داشت: اختلال و کم کاری در یکی از این ارکان می‌تواند مشکلات متعددی را در مسیر پیش‌روری انقلاب اسلامی به وجود بیاورد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان همیشه در صدد هستند تا با تفرقه و فتنه میان مردم و ولایت فقیه فاصله انداخته و این ارتباط را کم‌رنگ کنند.

مسئول نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه ناحیه اراک تاکید کرد: در فتنه سال ۱۳۸۸ فتنه‌گران با هدف براندازی انقلاب اسلامی و از بین بردن عزت ولایت ‌فقیه آغاز بکار کردند که با حمایت مردم و تدابیر مقام معظم رهبری توطئه‌های این گروه خنثی شد.

عبدی ادامه داد: اگر می‌خواهیم زمینه‌های ظهور امام زمان(عج) فراهم شود باید بصیرت و آگاهی خود را افزایش دهیم.

وی متذکر شد: اتحاد و همدلی مسلمانان با یکدیگر و تبعیت از ولایت‌فقیه می‌تواند راه رسیدن به این مهم را هموار کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اراک توضیح داد: خوشبختانه امروزه انسجام ملت‌های اسلامی در منطقه ایجاد شده و مسلمانان باید با اتحاد و پایبندی به ولایت‌ فقیه زمینه‌های تحقق این مهم را فراهم کنند.

عبدی تشریح کرد: مردم باید ارتباط خود را با رهبری افزایش بدهند تا در روند دین و اعتقادات اسلامی کشور مشکلی ایجاد نشود.

وی در پایان تأکید کرد: اگر می‌خواهیم در این مسیر حرکت کنیم باید دشمن‌شناسی و بصیرت‌شناسی خود را افزایش دهیم چرا که دشمن همیشه در حال طراحی توطئه است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.