برگزاری همایش رابطین پدافند غیر عامل دستگاه های اجرایی استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، شکرالله حسن بیگی عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور عصر دیروز چهارشنبه ۲۲مهر ماه در همایش رابطین پدافند غیر عامل دستگاه های اجرایی استان مرکزی که در سالن جلسات استانداری در اراک برگزار شد بیان کرد: استان مرکزی در حوزه پدافند غیرعامل جزو استان‌های برتر کشور است و این جایگاه را مرهون تلاش رابطین و همکاری دستگاه‌های اجرایی هستیم.

پافشاری بر اصول اولیه انقلاب و آرمان‌های امام خمینی و رهبری

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور با اساره به این که پدافند غیرعامل نیازی است که مربوط به امروز یا آینده نیست بلکه نیاز ضروری کشور است گفت: چراکه جمهوری اسلامی به دلیل پافشاری بر اصول اولیه انقلاب و آرمان‌های امام خمینی و رهبری همواره با توطئه دشمنان مواجه است.

حسن بیگی با بیان این که امروز شیوه و استراتژی امریکا تغییر کرده و به نوع دیگر با جمهوری اسلامی در تقابل است گفت: جنگ نیابتی یکی از استراتژی‌ها در نظر گرفته شده از سوی آمریکا در سوریه و لبنان آغاز شده است.

واقف بودن مسؤولان و مردم ایران اسلامی به نقشه های دشمنان

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور باید مطمئن باشیم که یکی از فعالیت گروه‌های تروریستی همچون القاعده، طالبان و داعش مواجه با جمهوری اسلامی است و اگر امروز وارد عراق شده‌اند و سوریه را هدف قرار داده اند صرفا به جهت برخورد با جمهوری اسلامی است و خوشبختانه مسؤولان و مردم نیز به این سیاست‌ها واقف هستند.

حسن بیگی با اشاره به این که دشمنان در بحث قومیت‌ها و مذاهب به دنبال ایجاد اختلافات هستند گفت: خوشبختانه امروز شاهدیم که دشمنان در این راستا به دلیل مقاومت مردم موفق نبوده‌اند.

تاکید امام خمینی بر وحدت شیعه و سنی

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: در سال‌های اولیه انقلاب امام خمینی تاکید بسیاری بر وحدت شیعه و سنی داشتند و این امر نشان می‌دهد که امام راحل تا چه میزان از زمان جلوتر بودند چراکه امروز این بحث مطرح است و خوشبختانه تاکنون این توطئه خنثی شده و به جایی نرسیده است.

بیگی گفت: ایران اسلامی تا زمانی که بر آرمان های انقلاب، پافشاری دارد مورد تهاجم دشمنان هستیم و در این راستا برای مقابله با این تهدیدات دشمنان باید آمادگی کامل را داشته باشیم.

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور در ادامه با بیان این که دشمنان برای دستیابی به اهدافشان در حال تغییر استراتژی های خود هستند، گفت: یکی از شیوه های دشمنان، جنگ های نیابتی است که در منطقه به راه انداخته اند که هدف این جنگ ها نزدیک شدن به ایران است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.