موضع گیری صریح مقدسی بر انتصاب مدیران غیربومی در استان مرکزی

سید مهدی مقدسی گفت: ضمن اینکه ما به نیروهای توانمند غیربومی که تلاش می کنند و مردم هم از آنها راضی هستند احترام می‌گذاریم ولی استراتژی ما این است که نیروی بومی را انتصاب کنیم.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از تابناک مرکزی، سید مهدی مقدسی نماینده مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب در گفت ‌و گو با خبرنگار تابناک مرکزی با اشاره به سرپرست غیربومی تازه منصوب شده دانشگاه پیام نور استان مرکزی اظهار داشت: ایشان موقت هستند؛ ما با رئیس دانشگاه پیام نور صحبت کردیم و ایشان قول دادند که دکتر سهراب عسگری فقط به عنوان سرپرست باشند.

وی افزود: ما به آقای عسگری احترام می‌گذاریم ولی پیرو صحبت‌های ما با رئیس دانشگاه پیام نور کشور قرار است ایشان سرپرست بمانند و در این دوران سرپرستی فعالیتهای خود را ادامه دهند.

مقدسی با اشاره به حکم سرپرستی سهراب عسگری گفت: دکتر عسگری تنها به عنوان سرپرست در دانشگاه پیام نور استان مرکزی فعالیت می‌کنند و ریاست این دانشگاه باید از افراد بومی استان انتخاب شوند.

نماینده مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب خاطرنشان کرد: مدیر انتخاب شده باید توانمند، متدین و بومی باشد. نمایندگان مجلس شورای اسلامی اجازه ورود پیدا کردن به انتخاب مدیران ندارند ولی می‌توانند ویژگی‌های یک مدیر را بیان کنند.

وی با اشاره به انتصاب مدیران بومی در استان گفت: اگر در حوزه‌ای نیروی بومی نداشته باشیم ایرادی ندارد از نیروهای غیربومی استفاده کنیم ولی زمانی که نیروی بومی داریم نباید نیروی غیربومی سرکار بیاید.

مقدسی ادامه داد: ضمن اینکه ما به نیروهای توانمند غیربومی که تلاش می کنند و مردم هم از آنها راضی هستند احترام می‌گذاریم ولی استراتژی ما این است که نیروی بومی را انتصاب کنیم

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.