تاکید نماینده مردم اراک بر توجه به ظرفیت های فرهنگی استان مرکزی

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بر توجه به ظرفیت های فرهنگی استان مرکزی تاکید کرد و گفت: مدیران این استان باید آگاهی خود نسبت به پیشینه فرهنگی نقاط مختلف استان را افزایش دهند.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی . به نقل از ایرنا، علی اکبر کریمی روز پنجشنبه در جریان بازدید از روزنامه وقایع استان مرکزی در اراک افزود: مدیران فرهنگی استان باید در راستای معرفی داشته های استان اقدامات شایسته ای انجام دهند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اصحاب رسانه را گوش های شنوا و چشمان بینای مردم معرفی کرد و گفت: این قشر از جامعه باید با نقد منصفانه در راستای پیگیری مطالبات مردم گام بردارند.
وی با انتقاد به عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر اراک نیز گفت: بسیاری از اقدامات این دستگاه های خدماتی نیز غیر کارشناسی بوده و مردم کلانشهر اراک نیز اظهار نارضایتی می کنند.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود نسبت به عزل ریاست دانشگاه پیام نور استان مرکزی اظهار نارضایتی کرد و گفت: این موضوع مهم از سوی مجمع نماینگان استان در حال پیگیری است.
مدیرمسئول و صاحب امتیاز روزنامه وقایع استان مرکزی نیز در این نشست گفت: برخی از مدیران ارتباط رسانه ای بسیار ضعیفی دارند که این مهم انعکاس اخبار عملکرد دولت به مردم را به مخاطره می اندازد.
نیره یوسفی راد افزود: مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید با رویکرد تعامل با رسانه، از خبرنگاران به عنوان بازوان اطلاع رسانی استفاده کنند.
۵۲نشریه و ۹ پایگاه خبری و اطلاع رسانی در استان مرکزی فعالیت رسانه ای دارند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.