خطر از دست رفتن پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی استان مرکزی

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی نبود ردیف بودجه جهت ساخت بیمارستان هزار تختخوابی را از مشکلات دانشگاه بیان کرد و گفت: اگر ردیفی ملی برای این مهم در نظر گرفته نشود این پروژه که تنها در ۱۲ استان در حال اجراست در استان مرکزی می‌سوزد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه مرکزی- دکتر حسن طاهراحمدی در نشست شورای هماهنگی دانشگاه‌های استان مرکزی در استانداری گفت: در سال‌های ۹۰ تا ۹۲ به یکباره تعداد رشته‌های دانشگاه از ۳۲ به ۶۴ رشته افزایش یافت و تعداد دانشجویان از حدود هزار و ۶۰۰ نفر به سه هزار و ۶۰۰ نفر افزایش یافت بدون اینکه تعداد اعضای هیات علمی افزایش قابل قبولی داشته باشد و زیرساخت‌ها آماده باشند.

وی افزود: در سال گذشته با رایزنی‌های انجام شده حدود ۴۰ عضو هیات علمی جذب کردیم و مقرر است ۴۰ عضو دیگر به این تعداد اضافه شود تا کمبودها جبران شوند.

وی کمبود فضای فیزیکی و ورزشی را از مشکلات پابرجای دانشگاه عنوان و بیان کزد: این دانشگاه با بدهی ۱۴۷ میلیارد تومانی‌ مواجه بود و امروز با مطالبه ۱۳۵ میلیارد تومانی دست به گریبان است که این مهم باعث اعتصاب تعدادی از کارمندان در روز گذشته شده است.

طاهراحمدی اضافه کرد: این دانشگاه آمادگی دارد با گردآوری حدود ۶۰ استاد که ۱۱نفر از آنها از اساتید کشوری هستند به بررسی علل آلودگی هوا به طور تخصصی بپردازد.

طاهر احمدی گفت: اسکلت‌بندی بیمارستان ولیعصر(عج) در ۱۳ طبقه به اتمام رسیده و وارد فاز دوم ساخت شده است که این مهم نیاز به ۳۰ میلیارد تومان اعتبار دارد که تخصیص این اعتبار از سوی وزارت علوم منوط به فروش خوابگاه حضرت معصومه(س) است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.