جمع آوری اطلاعات واحدهای تولیدی استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار پانا استان مرکزی، محمود زمانی قمی در مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه سنگ ساختمانی ایران در شهر نیم ور محلات افزود: هم اکنون کشور در شرایط پساتحریم قرار دارد و بیکاری و ظرفیت پایین واحدهای تولیدی مهم ترین مشکلات فعلی کشور می باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۳ هزار واحد تولیدی در استان مشغول به فعالیت است که به عنوان اولین استان کشور ظرف روزهای آینده توسط ماموران دستگاه های اجرایی و با مدیریت اداره صنعت، معدن و تجارت اطلاعات تمامی واحدهای تولیدی استان برای کسب دلایل فعالیت کمتر از ظرفیت اسمی این واحدها آغاز خواهد شد.

استاندار مرکزی بیان کرد: پس از بررسی دلایل فعالیت کمتر از ظرفیت اسمی واحدهای تولیدی اقدامات لازم برای فعال سازی این واحدها انجام می شود که در صورت کمک به تسریع روند فعالیت واحدهای تولیدی با ظرفیت اسمی مناسب خود برای ۱۰۰ هزار نفر در استان اشتغال زایی ایجاد خواهد شد.

زمانی قمی اظهار داشت: از سوی مسئولان دست اندرکار باید اختیارات ویژه ای به استان های صنعتی ارائه شود تا از این طریق امکان پیگیری آسان تر مشکلات موجود در استان به منظور رفع مشکلات بیکاری و اقتصادی فراهم شود.

هشتمین نمایشگاه سنگ نیم ور محلات در زمینی به مساحت ۵۵ هزار متر مربع در دو بخش فضای باز و سرپوشیده در محل دائمی نمایشگاه سنگ نیم ور از امروز تا ۲۲ مهرماه آماده بازدید علاقه مندان می باشد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.