برگزاری جشنواره استانی صالحین در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام امیدرضا مبارک آبادی، صبح شنبه در نشست خبری جشنواره صالحین، افزود: جشنواره شجره طیبه صالحین ۲۲ اسفند ماه سال جاری در سالن پیامبر اعظم استانداری مرکزی با حضور گسترده بسیجیان شجره طیبه صالحین برگزار می شود.

وی با بیان اینکه شجره طبیه صالحین نزدیک به چهار سال در حال فعالیت است، گفت: امروز نظام تربیتی شجره طیبه صالحین کلیه بسیجیان اقشار مختلف را پوشش می دهد.

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه هر حلقه صالحین متشکل از ۲۲ نفر و در قالب نشست های هم اندیشی تشکیل شده است، اضافه کرد: این حلقه ها هر هفته جلسات هم اندیشی با موضوعات مختلف تشکیل می دهند.

حجت الاسلام مبارک آبادی با اشاره به اینکه در رده بالاتر سرگروه ها با یکدیگر در ارتباط بوده و هم اندیشی در موضوعات مختلف را دنبال می کنند، افزود: مربیان نیز هر ماه حداقل یک جلسه تشکیل می دهند.

وی تجلیل از برترین های حلقه هایصالحین، متربیان، مربیان، سرمربیان، فرماندهان و مسوولین قشرهای مختلف از جمله بخش های جشنواره صالحین عنوان کرد.

تجلیل از ۶۸ عنوان در جشنواره صالحین

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به تجلیل از ۶۸ عنوان در این جشنواره استانی، گفت: در این جشنواره در پنج سطح کودکان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان از سه برگزیده تجلیل می شود.

حجت الاسلام مبارک آبادی ادامه داد: مستندسازی حلقه های صالحین و به کارگرفتن نوآوری و خلاقیت ها در جهت سازماندهی کردن، ایجاد شور و نشاط در بین ارکان شجره طیبه صالحین، ایجاد رقابت سالم در بین بسیجیان و تجلیل از پنج خانواده شهید فعال در عرصه تعلیم و تربیت از دیگر برنامه ای این جشنواره است.

وی در پایان از فعالیت ۶۵۰۰ حلقه صالحین در مساجد، محلات و اقشار مختلف بسیج خبر داد و تصریح کرد: این حلقه ها با تلاش در راستای تربیت و تعلیم در بخش های مختلف بسیج انجام شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.