ثبت بیش از ۴۰۸ هزار تردد در جاده‌های استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی ، علی زندی‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان مرکزی اظهار داشت: محور اراک – سه راهی شازند با ۲۴ هزار و ۱۹۴تردد، آزادراه تهران – ساوه با ۲۳ هزار و ۱۳۴تردد و محور بروجرد – اراک با ۲۱ هزار و ۹۴۲تردد، پرترددترین محورهای مواصلاتی استان مرکزی ظرف مدت ۲۴ ساعت گذشته تاکنون بوده‌اند.

وی افزود: درحال حاضر تردد و ترافیک در جاده‌های استان روان است و هیچگونه مشکلی در بحث تردد وسائل نقلیه در محورهای مواصلاتی سطح استان مرکزی دیده نمی‌شود هرچند شاهد ترددی پرحجم در محورهای استان مرکزی هستیم.

زندی‌فر خاطرنشان کرد: براساس آمار به‌دست آمده از ۳۸محور مجهز به سامانه ترددشمار در سطح محورهای مواصلاتی استان مرکزی در  ۲۴ساعت گذشته شاهد تردد ۴۰۸هزار و ۷۲۲تردد در کل استان بوده ایم که نشانگر رشد ۲۱درصدی نسبت به ایام عادی بوده و اوج بار ترافیکی و تردد در سطح محورهای استان مرکزی همچنان بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ عصر بوده است.

مدیر راهداری استان مرکزی تصریح کرد: میانگین سرعت در محورهای مواصلاتی استان مرکزی با ۱ درصد افزایش نسبت به روز گذشته ۹۵ کیلومتر بوده و تخلفات سرعت نیز در ۲۴ ساعت گذشته افزایشی ۱۲ درصد بوده است.

مدیر راهداری استان مرکزی به تردد وسائط نقلیه سنگین در محورهای مواصلاتی استان مرکزی اشاره کرد و گفت: تردد وسائل نقلیه سنگین در محورهای استان مرکزی با کاهش ۲۱ درصدی نسبت به روزهای عادی در ۲۴گذشته معادل ۹ درصد بوده که نسبت به روز گذشته ۱ درصد کاهش یافته است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.