برنامه‌ریزی‌ دانشگاه پیام نور استان مرکزی جهت پیشگیری از تداخل امتحانات با انتخابات

رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی از برگزاری امتحانات نیمسال دوم تحصیلی ۹۲ـ۹۱ به صورت الکترونیک در این استان خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی ، هادی غفاری، رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه مرکزی، ضمن اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای طرح آزمون الکترونیک دروس کارشناسی دانشگاه پیام نور، در نیمسال دوم ۹۲ـ۹۱ کلیه مراکز استان موظف به برگزاری آزمون به صورت الکترونیک هستند.

وی با بیان اینکه این طرح ترم گذشته برای نخستین با و در دو مرکز اراک و خمین به صورت پایلوت اجرا شد، گفت: به علت کمبود تجهیزات و رایانه، آزمون در تعدادی از واحدی های درسی و با حضور ۴۰ دانشجو برگزار شد.

رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی با اشاره به اینکه در نیمسال دوم ۹۲ـ۹۱ آزمون الکترونیک در مراکز استان مرکزی همزمان با سراسر کشور برگزار می شود، خاطر نشان کرد: البته به علت مشکلات یاد شده آزمون الکترونیک در تعدادی از واحدهای درسی و برای تعداد معدودی از دانشجویان برگزار خواهد شد.

غفاری اظهار کرد: طی سال های آینده و با تجهیز مراکز دانشگاهی پیام نور، آزمون الکترونیک برای همه دانشجویان در پایان هر نیمسال برگزار می شود.

وی در بخش دیگری ازسخنانش به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم جهت پیشگیری از تداخل امتحانات دانشگاه پیام نور و انتخابات صورت گرفته است.

رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی ادامه داد: مراکز دانشگاه پیام نور استان با آغاز زودتر از موعد و برگزاری فشرده کلاس ها در راستای این مهم برنامه های لازم را اجرایی کردند.

غفاری در پایان تصریح کرد: امتحانات نیمسال دوم ۹۲ـ۹۱ دانشگاه پیام نور استان مرکزی از ۲۹ اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد و تا ۲۳ خرداد ماه ادامه خواهد داشت

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.