اعلام اسامی ۳۷۴ معلم نمونه استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی ، عزیزآبادی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، با اشاره به اینکه در آستانه بزرگداشت هفته مقام معلم هستیم، گفت: تجلیل و قدردانی از افرادی که به تعلیم و تربیت آینده سازان ایران اسلامی می پردازند یک وظیفه مهم است و در این راستا ۲ معلم نمونه کشوری، ۳۴ معلم نمونه استانی و ۳۳۸ معلم نمونه منطقه ای همزمان با هفته معلم تجلیل می شوند.

وی ادامه داد: هما بقایی مدیر آموزشگاه موسی بن جعفر(ع) ناحیه یک و محمد داود پور هنرآموز هنرستان قائم مقام فراهانی هر دو از ناحیه یک اراک در سطح کشوری مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: از ۳۴ معلم نمونه استانی، از نواحی یک و ۲ اراک به ترتیب ۸ و ۵ معلم همچنین معلمانی از مناطق آشتیان، کمیجان، تفرش، محلات، خمین، ساوه، فراهان، نوبران، زرندیه و شازند تجلیل می شوند.

عزیزآبادی بیان داشت: در سطح منطقه ای نیز از ۶ معلم آشتیان، ۷۳ معلم ناحیه یک و ۵۶ معلم ناحیه ۲ اراک، ۷ معلم از تفرش، ۳۲ معلم از خمین، ۱۶ معلم از خنداب، ۱۳ معلم از دلیجان، ۱۴ معلم از زرندیه و ۴۵ معلم از ساوه در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه تجلیل می شود.

وی ابراز داشت: همچنین ۵ معلم از سربند، ۳۰ معلم از شازند، ۹ معلم از فراهان،۱۲ معلم از کمیجان، ۱۳ معلم از محلات و ۵ معلم از نوبران در هفته بزرگداشت مقام معلم تجلیل خواهند شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.