کیفیت عامل قدرت رقابت اقتصادی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از ایرنا ، این نشریه به نقل از عباس رجایی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در دیدار با هیات رئیسه اتاق اصناف آورده است: اکنون حدود ۷۵۰ هزار میلیارد تومان در کشور نقدینگی وجود دارد که بیش از ۶۰ درصد آن در اختیار اصناف است لذا این ارگان ها تاثیر بسزایی در اقتصاد کشور دارند.
رجایی با اشاره به راهکارهایی که برای بهبود وضعیت اصناف و به دنبال آن اقتصاد کشور وجود دارد یادآور شد: پیشنهاد من این است که صندوقی مخصوص اصناف تشکیل شود تا هم موجب تولید شغل شود و هم به ورشکستگان کمک کند.
جمشید زند رئیس اتاق اصناف استان مرکزی نیز در این نشست گفت: اصناف استان دارای یک سری مشکلات است که نیازمند پیگیری رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت، پشتیبانی استاندار مرکزی و حمایت وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت است.
آئین نامه تبصره پنج قانون معافیت از پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایان کارگاه های دارای پنج نفر نیروی کار مصوبه سال ۶۲ هیات دولت یکی از این مشکلات است که در صورت اصلاح تعداد زیادی از جوانان می توانند جذب واحدهای صنفی شوند.
،سرمایه های بومی را ارزان نفروشیم، آستانه تحمل و نقد پذیری، لزوم تشکیل میز مشترک روابط عمومی و رسانه در استان مرکزی و به بهره برداری رسیدن ۳۲ طرح فنی و عمرانی صدا و سیما استان مرکزی از دیگر عنوان های خبری هفته نامه سرچشمه استان مرکزی است.
هفته نامه سرچشمه استان مرکزی با مشی فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و سیاسی با صاحب امتیازی و مدیر مسوولی محمد رجائیان منتشر می شود.
۴۴ نشریه و ۹ پایگاه خبری و اطلاع رسانی در استان مرکزی فعالیت رسانه ای دارند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.