اعلام ریز هزینه های ستاد تبلیغاتی یکی از منتخبین شورای اسلامی شهر اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از مرکزی نیوز ؛ بیانیه ستاد تبلیغاتی آقای مسعود آبایی به شرح ذیل می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۴ خرداد ماه ۱۳۹۲ بعنوان برگ زرین دیگری در کارنامه مردم سلحشور و حماسه آفرین ایران اسلامی ثبت گردید حضور آگاهانه و متعهدانه آنان در دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا یاس و سرافکندگی را متوجه دشمنان و بارقه های امید را در دل دوستان انقلاب تقویت نمود.

این حضور ضمن داشتن ویژگی های خاص خود حاوی پیامی نیز برای دست اندرکاران و بویژه منتخبین بود و آن اینکه حماسه سازان سیاسی رسالت خویش را انجام دادندو حال نوبت مسئولین است که در صحنه حماسه اقتصادی کاری را شایسته و متناسب بااین حماسه پرشکوه سیاسی انجام دهند.

با توجه به انتخاب آقای مسعود آبائی از سوی شما مردم شریف و متعهد اراک برآن شدیم ضمن شکر بی کران بدرگاه الهی و تشکر از شما همشهریان عزیز گزارشی از عملکرد ستاد انتخاباتی ایشان تقدیم نماییم اما از باب وظیفه و قبل از هرگونه توضیحی لازم میدانیم از جامعه بزرگ قرانی اراک – هیئتهای بزرگ و ریشه دار مذهبی – روحانیون بزرگوار- دانشگاهیان – فرهنگیان – بسیجیان و رزمندگان – ایثارگران و خانواده معظم شهدا- برادران بزرگوار کانون فرهنگی مسجد سیدها – انجمن وفاق و ایثار اراک (آوا) -گروههای ائتلافی شهر – وهمه شهروندان خوب کلان شهر اراک بویژه برادران و خواهران بزرگوار که با حمایتهای معنوی و بعضاْ ارسال پیامکهای حمایتی متعدد در این عرصه یاریمان بخشیدند تشکر و سپاسگزاری نمائیم.

ستاد انتخاباتی جناب سرهنگ آبائی با حضور تعدادی از برادران فعال و شناخته شده اراک فعالیت خود را از ۲۵اردیبهشت ۹۲ در طبقه پنجم ساختمان شهراد واقع در خیابان شهید قدوسی آغاز نمود . ودر ابتدا با تدوین شیوه نامه تبلیغاتی اساس کار را بر پیروی از قوانین و مقررات مربوطه قرار دادو منویات مقام معظم رهبری در خصوص نوع تبلیغ و اجتناب از ریخت و پاش دقیقاْ مورد ملاحظه قرار گرفت

و لذا اقلام انتخاباتی به شرح و مبالغ ذیل تهیه و توزیع گردید

۱- چاپ یک نوع پوستر رنگی a3به تیراژ ۴۰۰۰عدد و ۵۰۰۰عددکارت جیبی + ۵۰۰۰عددکارت ویزیت جمعاْ به مبلغ ۸۰۰۰۰۰۰ریال که توزیع این اقلام صرفاْ توسط اعضای ستاد و دوستان و نزدیکان و مردم با محبت بود که هزینه ای در بر نداشت .

۲- تعداد ۸بنر تبلیغاتی در محل های ستاد که متاسفانه ۲عدد آن توسظ شهرداری و فرمانداری بصورت غیر قانونی پاره و معدوم شد و تعدادی نیز بنر ۱۰۰*۷۰ تهیه گردید که مجموعاْ ۴۷۰۰۰۰۰ریال هزینه در بر داشت.

۳- تهیه بروشور بصورت سیاه و سفید بصورت محدودتوسط چاپگر معمولی که در این رابطه مبلغ ۹۰۰۰۰۰ریال هزینه شده است.

۴- تقدیم ۲۰۰۰جلد کتاب شرح مختصری بر زیارت عاشورا که نوشته همسر گرامی جناب آبائی بوده و توسط ایشان تقدیم مردم گردید و لذا هزینه ای متوجه ستاد نگردید تنها مبلغ ۲۰۰۰۰۰ریال بابت برچسبهای داخلی آن از سوی ستاد هزینه شد.

۵- با توجه به همکاری مالکین ستادهای ۶گانه هیچگونه هزینه ای بابت اجاره اماکن به ستاد تحمیل نشد.

۶- در طول مدت فعالیت ستاد هیچ گونه هزینه ای بابت پذیرائی منظور نشد

۷- هزینه های جانبی ستاد شامل خرید چسب و لوازم التحریر و …. جمعاْ مبلغ ۱۱۰ هزارتومان بود

۸- هزینه نصب بنر در میدان شورا ۱۷۰۰۰۰ریال که نیمی از آن بعلت برداشتن غیر قانونی ونصب مجدد به ستاد تحمیل شده است.

علاوه بر موارد فوق اوراق تبلیغاتی نیز از سوی دو ائتلاف آوا و پیش کسوتان فرهنگی و جمعی از اساتید دانشگاه تهیه و توزیع شده است.

در مجموع کل مبلغ هزینه شده توسط ستاد تبلیغاتی جناب سرهنگ آبائی حدود ۱۷۰۰۰۰۰۰ ریال معادل یک ملیون و هفتصد هزار تومان بوده است. آنچه که گفته شد تنها هزینه های مادی بوده اما همانگونه که عرض شد تنها و تنها دعای خیر شما مردم و حمایتهای بی شمار همشهریان عزیز از خادم همیشگی خودتان بوده که موجب موفقیت ایشان شده که نمی توان آن را در قالب حد و اندازه و عددو ارقام توصیف نمود و امید آن داریم در ادامه نیز این حمایتها و همکاریها تداوم یابد. در خاتمه از زحمات شبانه روزی اعضای اصلی ستاد که بدون هیچ گونه چشمداشتی همکاری نمودند نیز کمال تشکر را داریم.

ممکن است بپسندید...

۴ دیدگاه

  1. کریم آبائی گفت:

    سلام به آقای مسعودآبائی تبریگ میگویم-وشهر ما به وجود اینچنین افراد پرتلاش ودلسوز افتخار میکند وانشاءاله با تلاشهاو زحمات این عزیزان شاهد پیشرفت واعتلای شهرمان ،اراک باشیم

  2. آبایی گفت:

    یاد مرحوم دکتراحمدعطاری (نماینده دوراول مجلس )بخیروروحش شادوقتی اعضای ستادانتخاباتیش ازایشان خواستند که برای تبلیغات هزینه کند،گفت:اگرقراراست من وکیل شما باشم وبرای مردم کارکنم وتشخیص داده اید که من ازعهده اش برمی آیم که شما مردم باید هرینه کنید که دوستی به شوخی گفت عکس هم ما بدهیم ؟حداقل دوتاعکس بده !آن روحیه رنگ باخته است ورگه هایی مثل حاج مسعود پیدا میشود که درعمل مقید به اعتقاداتش باشد وگزارش هزینه اش رابدهد امید که برای شورای شهر هم کم هزینه باشد وبرای شهرپر ثمر.
    برای همه منتخبین آرزوی خدمتی درخورکلان شهراراک داریم وامیدواریم شرمنده انتخابمان نشویم واعضای شورامواظب تفرقه افکنانی باشند که حیاتشان تابع تفرقه شورا میباشد

  3. اراکی گفت:

    پاینده باد این انگیزه و امیدواریم تمام اعضای شورای شهر اراک طوری رفتار کنند که تا سالها فرزندان ونوادگانشان با افتخار از ایشان یاد کنند.

  4. اراك دوست گفت:

    مطمئنم با حضور آقای آبایی اتفاقات خوبی در شورا و حداقل ترافیک ااراک خواهد افتاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.