صدور مجوز تاسیس شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از روز سه شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پرشکی دکتر ˈسعید چنگیز آشتیانیˈ افزود: هدف از تاسیس این شعبه سیاستگذاری و برنامه ریزی بر مبنای الگوهای نوین بین المللی و جلب مشارکت و همکاری در طرح ها و پروژه های فرا دانشگاهی در سطح منطقه ای و بین المللی است.

وی بیان کرد: اجرای شبکه توسعه فعالیت های بین المللی در قالب این مجوز زمینه بهره مندی از فضای مجازی برای گسترش فعالیتهای برون مرزی را فراهم می کند.

وی اضافه کرد: پیگیری وظایف و مأموریت های تدوین شده در اساسنامه پردیس بین الملل دانشگاه، تداوم برنامه های اجرایی آن برای تبادل استاد و دانشجو و اجرای پروژه های آموزشی و تحقیقاتی مشترک در سطح بین المللی از دیگر مزایای این شعبه است.

معاون آموزش و تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: دستیابی به استانداردهای بین المللی آموزش و پژوهش در گروه های مختلف پزشکی، ارتقای اعتبار به مدارک و مدارج علمی دانش آموزان، صدور مدارک مشترک با دانشگاه های معتبر دنیا از دیگر اهداف راه اندازی شعبه بین الملل در دانشگاه علوم پزشکی اراک است.

دکتر آشتیانی عنوان کرد: این دانشگاه نیاز جدی به تقویت زیر ساخت های مطمئن و پیشرفته فضاهای مجازی و فناوری اطلاعات و ارتقای کیفیت سایت های انگلیسی دانشگاه، به منظور معرفی جهانی ظرفیت ها و توانمندی ها دارد.

وی ادامه داد: شعبه بین الملل این دانشگاه شهریه دوره آموزش را بر اساس قیمت تمام شده که به تایید هیات رییسه دانشگاه می رسد محاسبه و اعلام می کند و از منابع بودجه عمومی دانشگاه استفاده نخواهد کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.