آغاز ثبت نام کارآفرینان برتر استان مرکزی در جشنواره امتنان

به‌گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم ناصر شیخی با اشاره به ثبت نام کارآفرینان استانی برای حضور در این جشنواره اظهار داشت: ثبت نام برای شرکت در هفتمین جشنواره امتنان به صورت اینترنتی و هم‌زمان با سراسر کشور بوده و تا ۲۷ فروردین ماه سال ۹۴ ادامه دارد.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره، ترویج خلاقیت و نوآوری، توسعه فرهنگ کارآفرینی، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های اقتصادی، صنعت، خدمات و کشاورزی و معرفی الگوهای مناسب به جامعه است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تصریح کرد: این جشنواره ویژه کارآفرینان استان در ۳ بخش صنعت، کشاورزی و خدمات که مدت زمان راه‌اندازی کسب و کار آن‌ها کمتر از ۷ سال است و با کارآفرینانی که در سال گذشته طرح‌های ابتکاری، نوآورانه و جدید ارائه داده و از اجراء طرح نوآورانه آنها بیش از یک‌سال نگذشته باشد.

شیخی با اشاره به نحوه ثبت نام شرکت کنندگان در این جشنواره گفت: مشمولان شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی www.karafarinanebartar.ir یا سایت اطلاع رسانی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی به آدرس markazi.mcls.gov ir برای حضور در این رقابت‌ها ثبت نام کنند.

وی افزود: این جشنواره در راستای ارائه راهکارهای عملی و ترویج کارآفرینی متناسب با چشم انداز ۲۰ ساله، تکمیل و ارتقاء شاخص‌های شناسایی کارآفرینان برتر، پویاسازی بانک اطلاعات، شناسایی کارآفرینان برتر مبتنی بر شاخص‌ها، فراهم سازی مقدمات توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی و استمرار بخشیدن به مشارکت بخش‌های دولتی، خصوصی و تعاونی در توسعه کارآفرینی و تقدیر از منتخبان برتر برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تصریح کرد: بر اساس اعلام وزارتخانه نوآوری، آینده نگری، اقدام به منظور کاهش نیاز به واردات، اقدام برای صرفه‌جویی ارزی و ریالی، کاهش وابستگی به کشورهای دیگر، رعایت شاخص‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، دریافت نشان در خصوص برند، اشتغالزایی و مجموع استانداردهای کیفیت از مهمترین ملاک‌های انتخاب کارآفرینان برتر در این جشنواره است.

شیخی با اشاره به سطوح مختلف این جشنواره گفت: دهمین جشنواره امتنان از کار آفرینان برتر سال آینده در دو سطح استانی و ملی برگزار می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.