استان مرکزی میزبان جشنواره «نشریات مساجد» می‌شود

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، نخستین نشست مرحله کشوری هفتمین جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ‌نویسی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کشور با عنوان محراب قلم امروز، ۲۳ اسفند با حضور مرتضی طاهریان، معاون فرهنگی ـ هنری مساجد کشور و مسئولان استانی و شهرستانی در سالن فرمانداری خمین برگزار می‌شود.

شهر آفتاب از ۱۹ فروردین سال ۹۴ به‌مدت سه روز تا بیست و یکم این ماه میزبان برگزیدگان مرحله منطقه‌ای جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ‌نویسی در مرحله کشوری است.

در این جشنواره که حجت‌‌الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی، دبیر ستادعالی کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد کشور و مرتضی طاهریان معاون فرهنگی – هنری مساجد کشور حضور دارند، از نخستین مجوز نشریات تجربی مساجد کشور رونمایی می‌شود.

در این جشنواره ۷۰نفر از برگزیدگان شامل اعضای هیئت تحریریه و مسئولان نشریات تجربی و وبلاگ‌نویسان که در مرحله منطقه‌ای این جشنواره حایز رتبه شده بودند، شرکت دارند و از برنامه‌های متنوعی که دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان مرکزی تدارک دیده است بهره‌مند می‌شوند.

یادآور می‌شود، تاکنون استان‌های سمنان، کهگیلویه و بویراحمد، یزد و گیلان میزبانان مرحله منطقه‌ای هفتمین جشنواره وبلاگ‌نویسی و نشریات تجربی بودند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.