سازماندهی کارگران ساختمانی در اراک

به گزارش مرکری دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، مهدی زندیه‎ وکیلی پیش از ظهر امروز در شورای فنی استان مرکزی با تاکید بر لزوم حفظ کرامت کارگران و توجه به امر مهم آموزش تخصصی و تلاش برای ایجاد امنیت شغلی کارگران اظهار داشت: شهرداری اراک بایستی زمین‌هایی را برای احداث مکان‌هایی جهت ساماندهی و کاریابی کارگران ساختمانی تامین و با همکاری انجمن کارگران ساختمانی این مراکز احداث و مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی به لزوم استانداردسازی تمامی مصالح و فراورده‌های ساختمانی اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام گرفته تاکنون ۱۸ کارگاه تولید بتن آماده موفق به کسب نشان استاندارد شده‏‎اند.

معاون استاندار مرکزی تصریح کرد: مجریان پروژه‌های ساختمانی موظفند نسبت به تامین بتن آماده مورد نیاز از کارگاه‎های دارای نشان استاندارد اقدام کنند و سازمان نظام مهندسی موظف است بعنوان ناظر پروژه‌های عمرانی استان مرکزی بر حسن انجام کار نظارت کند.

زندیه‌وکیلی افزود: در رابطه با ارتقاء سطح مهارت و رشد توانمندی کارگران ساختمانی انجمن کارگران ساختمانی با همکاری سازمان فنی و حرفه استان مرکزی که از توان خوبی در زمینه آموزش‌های فنی در رشته‌های مختلف برخوردار است، برای آموزش کارگران ساختمانی برنامه ریزی و اقدام کند.

وی با اشاره به مصوبات درباره ساماندهی کارگران ساختمانی گفت: مصوب شد که شهرداری اراک در ۲ نقطه شهر یکی در مجاورت پارک خیبر و یکی هم در قسمت پشت پارک آزادی، زمین مورد نیاز را برای احداث ساختمان در اختیار انجمن کارگران ساختمانی قرار دهد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.