برگزاری همایش سراسری “شکوه مقاومت” در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، محمدرضا رضایی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی و تجلیل از فرماندهان برتر و پایگاه‌های مقاومت و مدیران نمونه استان با اشاره به اجرای برنامه‌های هفته بسیج در استان اظهار داشت: یکی از مهمترین این برنامه‌ها، همایش شکوه مقاومت بوده که با حضور گسترده بسیجیان ادارات، سازمانها و پایگاه‌های مقاومت بسیج ساعت ۹ صبح در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به آنکه در هفته بسیج هستیم اکنون برنامه‌‌های متعددی در حال اجرا بوده که می‌توان به اعزام کاروان راهیان نور که هر ۳ روز یک‌بار ازشهرستان اراک به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند، اشاره کرد.

فرمانده سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: در روز پنجشنبه بعد از ظهر مراسم گلباران قبور مطهر شهدا با حضور بسیجیان را داشته و همایش پیشکسوتان بسیجی نیز در این هفته برگزار می‌شود.

رضایی با اشاره به برگزاری این برنامه‌ها با همکاری اقشار مختلف بسیجی گفت: این برنامه‌ها با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات، محلات و سازمان ها بوده که در سطح بالا در شهرستان در حال اجرا است.

وی افزود: در این جلسه نیز از مدیران بسیجی و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج با حضور فرمانده سپاه روح الله و استاندار مرکزی تجلیل به عمل آمده و از همکاری ها و خدمات ارزنده آنان تشکر می‌کنیم.

فعالیت بسیج راهگشای مشکلات کشور است

فرمانده سپاه اراک با اشاره به اهمیت و ارزش مکتب بسیج و بسیجی در کشور گفت: بسیج یک مکتب و یک فرهنگ است و باید این فرهنگ را بشناسیم و در زندگی جاری و ساری کنیم تا از برکاتش بهره‌مند شویم.

وی با بیان اینکه اسم‌ها و نام‌ها حلال مشکلات نیستند، افزود: اسم بسیج کارگشا و حلال مشکلات نیست بلکه مهم حقیقت بسیج بوده که گره‌گشا است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند “عده‌ای می‌خواهند تنها اسم جمهوری اسلامی را داشته باشیم نه حقیقتش را در حالی که اسم مشکلی حل نمی‌کند بلکه حقیقت اسلام و مکتب است که حلال مشکلات است”.

رضایی تصریح کرد: اساس بسیج بر تفکر آن نهفته است و یکی از ویژگی های بارزی که می توان برای بسیجیان برشمرد کار جهادی همراه با قصد قربت و رضایت خداوند است.

وی افزود: جهادی عمل کردن مصادیق مختلفی دارد، بسیجیان دوران هشت سال دفاع مقدس در نبرد فیزیکی با دشمن نقش آفرینی کردند و بسیجیان امروز در جنگ نرم با دشمن در حال مبارزه هستند و هوشیاری در این جنگ رسالت سنگینی بر دوش بسیجیان به ویژه جوانان و دانشجویان بسیجی است.

هفته بسیج، هفته احیاء فضائل، ارزش‌ها، ایثار و از خودگذشتگی است

فرمانده سپاه اراک با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج گفت: مقام معظم رهبری بارها در سخنان خود بر بصیرت و بصیرت افزایی در بین جوانان تاکید داشته‌اند و امروز بسیجیان به ویژه جوانان و دانشجویان باید با افزایش آگاهی خود هوشمندانه در برابر جنگ دشمن مبارزه کنند.

وی تصریح کرد: اگر در امور مختلف بسیجی وار عمل کنیم به طور قطع فعالیت‌هایمان امید بخش، نجات بخش و نشاط آفرین خواهد بود و این در حالی است که بسیجیان در اوج اقتدار همواره متواضع عمل می‌کنند.

رضایی تصریح کرد: هفته بسیج فرصت مناسبی برای یادآوری فداکاری ها و ایثار بسیجیان بوده که با همه توان و از خودگذشتگی در برابر دشمنان ایستادند و توانستند از اصول انقلاب اسلامی دفاع کنند و به عنوان مجاهد واقعی حریم ولایت مجاهدت کرده و می‌کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.