سهم ۲ درصدی استان مرکزی از ردیف‌های بودجه‌ای سال ۹۳

به گزارش مرکزی دیلی، محمدرضا عاشوری در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به ردیف های مشترک بودجه ای اظهار کرد: برخی از این ردیف ها مربوط به صورت مشترک با استان های دیگر نظیر قم و تهران و غیره هستند و در مورد سهم استان منابع خوبی گنجانده شده است.

وی افزود: برخی دیگر از این ردیف ها در مورد دستگاه هایی است که به صورت مشترک فعالیت می کنند که سهم استان مرکزی نیز در این مورد میزان حداقلی ۲ درصد گنجانده شده است.

معاون برنامه ریزی وبودجه استانداری مرکزی تصریح کرد: در این جلسه هم چنین به بحث جمع آوری مشاغل مزاحم در خمین نیز اشاره شد و صحبت هایی نیز در جهت اجتماع این مشاغل در یک مکان مشخص عنوان شد.

عاشوری با اشاره به تعیین محدوده معادن در شهرستان محلات و نیم ور گفت: در جهت تعیین محدوده معادن در این شهرستان ها نیز بحث هایی ارائه شد و معادن جدید نیز نمی توانند در محدوده های اصلی شهر فعالیت کنند و باید مجوز فعالیت در مکان های دیگر را داشته باشند.

وی افزود: در جلسه امروز ۳ مصوبه در مورد قانون بودجه امسال و ردیف های مختص دستگاه ها و ردیف های خود استان نیز مشخص شد.

معاون برنامه ریزی وبودجه استانداری مرکزی تصریح کرد: میزان ۵۷ میلیارد تومان اعتبار برای دستگاه‌های دولتی استان در امسال اختصاص داده شده است.

عاشوری با اشاره به پیگیری دستگاه های اجرایی به منظور دریافت این اعتبارات گفت: این میزان از اعتبار اختصاص داده شده مربوط به طرح های استانی است که دستگاه های اجرایی باید آن را پیگیری کنند.

وی افزود: البته میزان اعتبار مربوط به هر دستگاه متغیر است که هنوز ما سهم آنها را نمی دانیم به طور مثال در ارتباط با بنیاد شهید ممکن است این اعتبارات به تعداد شهدا و جانبازان و ایثارگران استان بستگی داشته باشد که پس از مشخص شدن سهم رئیس موظف به پیگیری و دریافت آن است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.