صلاحی: نگاه مجلس به پنجمین وزیر پیشنهادی علوم مثبت است

به گزارش مرکزی دیلی، «عباس صلاحی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فرهادی روز گذشته با حضور در جمع نمایندگان مردم در بهارستان برنامه های روشنی را ارائه کرد که رضایت بسیاری از نمایندگان را در بر داشت.

وی ادامه داد: فرهادی از پیشینه علمی و فرهنگی کامل برخوردار است و از مقبولیت مناسبی نیز بین این قشر از جامعه دارد بنابراین در صورت کسب رای اعتماد از سوی نمایندگان مردم می تواند در تصدی گری وزارت علوم موفق باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پنجمین وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در حوزه آموزشی و علمی شخصیتی مسلط و باتجربه است و در زمینه سیاست نیز از روحیه اعتدال و همگرایی بالایی در دولت برخوردار است.

وی گفت: فرهادی سابقه درخشانی در وزارت اسبق آموزش عالی و بهداشت به عنوان وزیر در دولت ششم را دارد و همچنین هیچگونه سابقه جناح بازی و مسائل سیاسی نیز ندارد که این موارد احتمال انتخاب وی را به عنوان وزیر علوم بالا می برد.

صلاحی خاطرنشان کرد: البته بعضی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی همچنان بر کوس مخالفت خود می کوبند که این مهم به هیچ عنوان به نفع مردم و دولت نیست.

وی یادآوری کرد: امروز وقت آن رسیده که تعامل و همکاری بین دولت و مجلس جایگزین چالش ها و تقابل ها شود و همه دست در دست یکدیگر بدهیم و برنامه هایی را که به نفع مردم و نظام است را اجرایی کنیم.

دکتر «محمد فرهادی» هم اکنون ریاست سازمان جمعیت هلال احمر را به عهده دارد و بعد از میلی منفرد، فرجی دانا ، نیلی احمدآبادی و دانش آشتیانی، پنجمین وزیر پیشنهادی رییس جمهوری برای تصدی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری است و قرار است چهارشنبه همین هفته، صلاحیت او در مجلس شورای اسلامی بررسی شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.