سفر وزیر نیرو به استان مرکزی + برنامه ها

به گزارش مرکزی دیلی، مصطفی عرب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به اهمیت بهره‌برداری از این طرح‌ها و نیز توسعه آبرسانی به ساوه و دلیجان اظهار داشت: با توجه به وجود مشکلات و چالش‌های موجود در بخش آب و نیز وجود مشکل کم آبی در این مناطق بهره برداری از این طرح ها بسیار مهم و در اولویت بوده است.

وی افزود: در این سفر یک‌روزه در شهرستان ساوه، دلیجان ۲ طرح آبرسانی و نیز در شازند یک پست برق مهر شازند در راستای ارائه خدمات به شهروندان این شهرستان با حضور وزیر نیرو انجام می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی‌واموربین‌الملل استانداری مرکزی تصریح کرد: به منظور افزایش پایداری و اطمینان شبکه انتقال برق کشور و تامین انرژی الکتریکی واحدهای صنعتی شازند به بهره‌برداری می‌رسد.

عرب با اشاره به اعتبار طرح‌های آبرسانی در ساوه و دلیجان گفت: هر ۲طرح با اعتباری بیش از ۸۶۰ میلیارد ریال انجام شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی‌افزود: با توجه به مشکلات بخش کشاورزی و نیز کمبود آب در ساوه طرح آبرسانی از سد الغدیر با اعتبار ۷۷۰ میلیارد ریال انجام شده و در سفر یک روزه وزیر نیرو به بهره بهره‌برداری می‌رسد تا بتواند مشکلات شهروندان این بخش را مرتفع کند.

مدیرکل روابط عمومی‌واموربین‌الملل استانداری مرکزی تصریح کرد: به منظور اجراء طرح آبرسانی‌از سد الغدیرساوه ۵ مخزن ذخیره آب به ظرفیت ۲۳ هزار متر مکعب و ۳۷٫۵ کیلومتر خطوط انتقال آب به بهره برداری می‌رسد.

عرب با اشاره به بهره برداری یکی دیگر از مهم‌ترین طرح‌های آبرسانی گفت: بهره برداری از طرح آبرسانی به شهرستان دلیجان با اعتباری ۹۰ میلیارد ریال و با هدف تامین آب مورد نیاز شهرستان دلیجان و رفع مشکل آب در این بخش به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: در این سفر با حضور وزیر نیرو ایستگاه ۴۰۰ کیلو ولت مهر شازند در زمینی به مساحت ۳۲ هکتار و خطوط ۲۳۰ کیلوولت ارتباطی با اعتباری بیش از ۱۰۰۰ میلیارد ریال بهره‌برداری می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی‌و اموربین‌الملل‌استانداری مرکزی تصریح کرد: نیروگاه‌های شازند، رودبار لرستان، خرم‌آباد، گتوند و شهیدرجایی در لایه ۴۰۰ کیلوولت به یکدیگربا بهره برداری از این طرح متصل می‌شوند.

عرب با اشاره به اهمیت بهره‌برداری از این طرح گفت: این طرح سبب افزایش سوئیچینگ شبکه سراسری برق کشور نیز می‌شود که این مهم‌ترین نکته در این مورد و بهره‌برداری از این طرح است.

وی افزود: بعداز بهره‌برداری پروژه‌ها نشستی با حضور استاندار و مسئولان استان برای بررسی مسائل مربوط به حوزه کاری این وزارتخانه در سطح استان برگزار و به رفع مشکلات این بخش پرداخته می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.