هفته نامه ماهک و نگاهی به برنامه های فرهنگی استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، دراین مطلب آمده است: چندی است خبرهای مختلفی ازاداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان مرکزی به گوش می رسد که برخی خوشایند وبرخی سوال برانگیزهستند، انجام برنامه های متعدد فرهنگی و هنری در فصل تابستان، انتخاب کرمی به عنوان معاون فرهنگی و … از خبرهای خوب و امید بخش بود.

در ادامه نویسنده آورده است: اما برخی برنامه های اخیر این اداره شور وهیجان گذشته برخوردار نبود که می توان به جشنواره پرحاشیه تئاتر استان اشاره کرد که آه از نهاد دوستداران فرهنگ درآورد.

« فعالیت ایرالکو با قدرت بیشتر، با دست خالی»، «زنی از تبار من»،« نگاه متعهدانه دولت به حوزه سلامت» ، «یاد استاد فقید فتحعلی واشقانی فراهانی در پاریس» و «کارنامه موفق بسیج در توسعه و آبادانی کشور» از مهمترین عناوین خبری هفته نامه ماهک استان مرکزی است.

هفته نامه ماهک به مدیرمسوولی و صاحب امتیازی «عسگر اکبری» و سردبیری «میثم مهرافشان» با مشی فرهنگی، اجتماعی ، آموزشی و ورزشی منتشر می شود.

*** «اراک فاقد نشاط اجتماعی است»عنوان مقاله شماره ۵۳۵ روزنامه عطریاس به قلم« سروش نیمافر» است که توسعه نامتوازن شهر اراک را از دیدگاه جامع شناسان و مسوولان انتظامی به سبب صنعتی بودن مورد کنکاش قرار داده است.

نویسنده دراین مطلب به نقل از«دکتر مطلق» استاد دانشگاه آورده است: در جامعه ما خواسته های مردم بیش از داشته هایشان است و این مسئله برعدم نشاط مردم تاثیر مستقیم می گذارد.

در ادامه آمده است: اما اگر شهر دارای پتانسیل های جذاب و شادی آفرین باشد می تواند قسمت زیادی از مشکلات مردم را در خود محو کند.

در این مقاله از قول دکتر «همافر» آمده است: نشاط اجتماعی بخشی از معیارهای کیفیت زندگی محسوب می شود و در زمره شاخص های اجتماعی کیفیت زندگی جای می گیرد.

« ناکافی بودن اعتبار ملی درحوزه سلامت» ،« بدی حال کتاب و کتابخوانی»، «اخلاق مداری اصل مهم در کانون پرورش فکری» و« اعزام تیم کونگ فو بانوان استان مرکزی به مسابقات قهرمانی کشور» از دیگر عنون های خبری روزنامه عطریاس است.

روزنامه عطریاس با مشی سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با صاحب امتیازی و مدیر مسوولی « داود باقری» دراستان مرکزی چاپ و توزیع می شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.