هفته نامه آفتاب استان مرکزی و تحلیلی بر آسیب های منجر به زندان و حبس

به گزارش مرکزی دیلی ، دراین مطلب که به نقل از «خشایار جمشیدی»مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی نگاشته شده آمده است: درحال حاضر ۹۸ درصد زندانیان استان را مردان تشکیل می دهند و دو درصد باقی مانده نیز زنان بزهکار هستند.

در این مطلب با بیان کمبودها و نواقص فضای نگهداری زندانیان آمده است: دراین استان هشت ندامتگاه وجود دارد که در سه مرکز شامل زندانهای ساوه، قم و خمین زنان زندانی نگهداری می شوند.

مطلب می افزاید: نیمی از جرایم مددجویان استان مرکزی مربوط به مواد مخدر است و پس از ان جرایم منافی عفت، سرقت و ربودن مال غیر، اقدام علیه اشخاص و علیه اموال به ترتیب بیشترین جرایم را شامل می شود که این امار باید از سوی دستگاه های متولی مهار آسیب های اجتماعی و امور فرهنگی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

« دستگیری اعضای باند سرقت سه محموله میلیاردی در اتوبان ساوه – تهران، انتخابات به رنگ تدبیر و امید» ، «جلوگیری از تخلف با بازرسی» و «آغاز واگذاری واحدهای صنفی شهرک پردیس خودرویی » از دیگر عناوین خبری هفته نامه آفتاب مرکزی است.

هفته نامه آفتاب مرکزی با مشی فرهنگی و سیاسی و مصاحب امتیازی ومدیر مسوولی «ابوالفضل فخر الاسلام» درچهار صفحه توزیع می شود.

*** تشکل های دانشجویی آزاد اسلامی اراک بدون حمایت، عنوان گزارش خبری چاپ شده در شماره ۵۳۳ روزنامه عطر یاس استان مرکزی است که به مقوله واکاوی وضعیت انجمن های دانشجویی دانشگاههای آزاد اسلامی استان مرکزی پرداخته است.

در ای مطلب که به قلم «نسرین محمدی» نگاشته شده آمده است: فعال ترین تشکل در دانشگاه آزاد استان مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان واحد اراک است که چتر حمایتی از ان کمرنگ است.

این مطلب می افزاید: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک در سال های گذشته دارای کانون ها و انجمن های گوناگونی از سیاسی و مذهبی گرفته تا ادبی و اجتماعی بوده است که فعالیت های در خور، چشمگیر وگاهی تاثیرگذاری داشته اند.

« پاسخگویی شرکت های سرمایه گذاری استان به صاحبان سهام»، «خاموشی ورزش استان در سیمای آفتاب»، «نمایشگاه ها زیر تابلوی خوب ها یا بدها» از دیگر عناوین خبری شماره جدید روزنامه عطریاس است.

روزنامه عطریاس با مشی سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با صاحب امتیازی و مدیر مسوولی «داود باقری» با صفحات رنگی و سیاه سفید دراستان مرکزی توزیع می شود.

هم اکنون ۵۵ نشریه محلی درقالب روزنامه، هفته نامه، دوهفته نامه، ماهنامه، فصلنامه دراستان مرکزی مجوز رسمی انتشاراز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارند که ۴۳ نشریه چاپ و در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.