هشدار رئیس کل دادگستری استان درخصوص فرارهای مالیاتی بزرگ در زرندیه به بهانه سرمایه‌گذاری

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: فرارهای مالیاتی بزرگی در شهرستان زرندیه به بهانه سرمایه گذاری انجام می شود در حالی که این افراد سودجو، سرمایه‌گذار نبوده بلکه سرمایه‌بر هستند.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از دادگستری استان مرکزی، حجت الاسلام قاسم عبداللهی در آئین تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرندیه اظهار داشت: شهرستان زرندیه یک قطب مهم صنعتی در کشور است که محل تاخت و تاز افراد ذینفوذ ثروتمندی که هدفی جز سوء استفاده ندارند نیست و همه می بایست در مقابل این جریان های سوء بایستیم.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد انقلابی گری و انقلابی ماندن گفت: این پیام خاص بک گروه نیست و آحاد جامعه باید انقلابی بوده و رفتار انقلابی داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: انقلابی گری و انقلابی ماندن با داشتن روحیه بی تفاوتی، درجا زدن و حتی عقب‌گرد کردن منافات دارد، اینکه مسئولان نسبت به مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بی تفاوت و فقط به فکر منفعت طلبی شخصی و گروهی بوده و توجهی به گرفتاری های مردم نداشته باشند، با اهداف انقلاب سازگار نیست.

عبداللهی بیان داشت: در حال حاضر دشمن به دنبال توطئه های فراوانی برای نظام اسلامی است و یکی از اهدافشان جز نابود کردن اقتصاد کشور است بنابراین باید ریشه سودجویان و کسانی که اقتصاد را با مشکل مواجه می کنند از جامعه کنده شود.

رئیس کل ادگستری استان مرکزی از دادستان جدید زرندیه خواست تا انقلابی گری را در راستای تحقق اهداف و شعارهای رهبر معظم انقلاب پیش ببرد.

در پایان این مراسم با اهدای حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه علیرضا ترابی به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان زرندیه معرفی شد و از زحمات و تلاش های مجید علیپور، دادستان سابق این شهرستان تقدیر شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.