مقیمی: ۵۲۳ پروژه نیمه تمام در استان مرکزی موجود است

به گزارش مرکزی دیلی، محمد حسین مقیمی با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: تکمیل پروژه های نیمه تمام دولتی در اولویت کاری مدیریت استان قرار دارد.

وی یادآور شد: علاوه بر این پروژه های ملی و دولتی بالغ بر دو هزار پروژه کشاورزی، صنعتی و …نیز در بخش خصوصی استان نیمه تمام است که به علت کمبود نقدینگی یا متوقف شده اند یا با سرعت بسیار کمی در حال اجرا هستند.

اجرای پروژه های بزرگ در استان با استفاده از فاینانس

استاندار مرکزی در ادامه از اجرای پروژه های بزرگ در استان با استفاده از فاینانس در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: توسعه صنعتی از اولویت های اجرایی استان مرکزی است که با توجه به آمادگی سیستم بانکی بستر لازم برای بهره مندی مجریان پروژه های صنعتی بزرگ استان از فایناس فراهم است.

مقیمی با تاکید بر ضرورت اجرای پروژه ها در زمان مشخص و معین گفت: پروژه های عمرانی استان باید در قالب مدت زمان تعریف شده مشخص اجرا شوند تا ضمن بهره مندی مردم از مزایای آنها از صرف هزینه های اضافی در اجرای پروژه ها جلوگیری شود.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های صنعتی و کشاورزی موجود در استان مرکزی گفت: توسعه متوازن استان مرکزی در بخش صنعت و کشاورزی خواسته به حق همه مردم این استان است که در سایه همدلی و وفاق همه دستگاه های اجرایی محقق خواهد شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.