نماینده ولی فقیه در استان مرکزی: چتر امنیتی قدرتمندایران برخاسته ازتدبیر و مدیریت وزارت اطلاعات است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» روز چهارشنبه در نشست درس اخلاق مدیران استان مرکزی در اراک افزود: تلاش دلسوزانه سربازان گمنام امام زمان (عج) با راهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب سرمایه ارزشمند امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را رقم زده که در منطقه و جهان زبانزد است.

وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که منطقه خاورمیانه در توطئه های تروریستی و ناآرامی های ناشی از دخالتهای بیگانگان می سوزند کشور ایران با ضریب بالای امنیتی به عنوان الگوی حاکمیت اسلامی مقتدرانه ایستاده و برنامه های خود را پیش می برد.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: مجموعه نیروهای وزارت اطلاعات، نیروهایی مومن و ولایی هستند که تمامی فعالیت ها و ماموریت های محوله آنها در راستای رشد و اعتلای ایران اسلامی و ایجاد آرامش و امنیت برای مردم است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک عید غدیر گفت: واقعه غدیر ریشه در تمام ارزشهای دین مبین اسلام داشته و پیام این واقعه بزرگ باید در جامعه ایران اسلامی به فرهنگ شود.

امام جمعه اراک افزود: غدیر در اسلام نشانگر جایگاه والای ولایت در جامعه است و این روز بزرگ موجبات کمال و خوشبختی انسان ها را فراهم می کند.

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: در روز غدیر به حکم الهی پیامبر اسلام (ص) مساله ولایت و امامت مسلمانان را مشخص کرد تا دین اسلام کامل شود و اگر این واقعه اتفاق نمی افتاد، رسالت پیامبر (ص) کامل نمی شد بنابراین گرامیداشت این واقعه الهی بر آحاد مردم ضروری است.

وی با تفسیر فرازی از خطبه ۱۷۶ نهج البلاغه اظهار کرد: استقامت در راه خداوند مهمترین پیام این خطبه شریفه می باشد که مدیران و مسوولان باید به این مقوله توجه ویژه داشته باشند و با صبر و بردباری در راستای آبادانی وطن گام بر دارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: همچنین گفتار محکم و قلب سلیم دو ویژگی مهم دیگر امام علی (ع) است بنابراین مومنان باید توجه داشته باشند که اگر می خواهند راه امام علی (ع) را پیش بگیرند باید در رعایت این اصول تلاش مضاعف داشته باشند.

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: مومنان باید بدانند که سعادت آنها در گرو سلامت نفس آنها است بنابراین باید با الگوگیری از موازین دین مبین اسلام و سیره اهل بیت (ع) در راستای رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی حرکت کنیم.

وی بیان کرد: عدالت امیرالمومنین حضرت علی ابن ابیطالب(ع) نیز باید در جامعه فراگیر شود و به خصوص مدیران دستگاه های اجرایی باید به این مقوله توجه ویژه داشته باشند چرا که حاکمیت عدالت در جامعه رضایت خداوند و مردم را با هم به ارمغان می آورد.

درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر دوهفته یکبار در روزهای چهارشنبه و در بیت نماینده ولی فقیه در این استان برگزار می شود.

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.