نماینده مردم خمین: امنیت و آرامش حاکم بر کشور مثال زدنی است

به گزارش مرکزی دیلی ، «محمد ابراهیم رضایی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با مجاهدت شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) هر طراحی که دشمنان برای بر هم زدن امنیت کشور انجام می دهند در نطفه خفه می شود و این مصداق بارز قدرت و اقتدار حاکمیت اسلامی ایران است.

وی اظهارکرد: نیروهای متخصص این وزارتخانه با صیانت از دستاوردهای علمی – فناوری و دستگیری عوامل ترور دانشمندان کشور، موجب تقویت بالندگی و اعتماد جامعه به سرمایه ها و توانایی ها شده اند.

رضایی تصریح کرد: با وجود هجوم و رخنه گروه های تکفیری و داعش در کشورهای همسایه با بصیرت و بیداری نیروهای امنیتی این گروهکها خبیث جرات ورود به میهن اسلامی ایران را نکردند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی افزود: امنیت ایران در اوضاع نابسامان امنیت کشورهای همسایه نعمتی بزرگ است که به مدد و درایت مجاهدان وزارت اطلاعات و سایر بخشهای وابسته حاصل شده است.

رضایی اظهار کرد: نیروهای این وزارتخانه با توکل بر خدا و توجه به شرع، قانون و اخلاق، از منافع ملی و ارزش های نظام تکالیف خود را انجام می دهند و مصداق عملی حامیان ولایت هستند.

وی عنوان کرد:تلاش برای حفظ انسجام ملی، اجتماعی و سیاسی کشور و صیانت از سرمایه های اجتماعی، مذهبی، سیاسی و اقتصادی، محورهایی است که در مأموریت های داخلی این وزارتخانه به آن توجه جدی می شود.

رضایی گفت: همه ما خدمات ارزنده این سربازان غیور، ولایتمدار و خاموش را ارج می نهیم و برای آنها آرزوی موفقیت می کنیم.

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

  1. مهر ۲۴, ۱۳۹۳

    […] نماینده مردم خمین: امنیت و آرامش حاکم بر کشور مثال زدنی … […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.