حمله به هواپیمای مسافربری ایران مهم‌ترین مورد نقض حقوق بشر است

به گزارش مرکزی دیلی،سردار مهدی صدیقی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حمله به هواپیمای مسافربری ایران را از مهمترین موارد نقض حقوق بشر دانست و افزود: ۱۲ تیر‌ماه سالروز حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران فرصتی برای بازنمایی جنایات هیئت حاکمه ایالات متحده و حمایت آنان از تروریسم و وحشی‌گری مدرن است.
وی اظهار کرد: حمله‌ ناو جنگی وینسنس آمریکا به این هواپیما در سال ۶۷ روی داد و این بیانگر این نکته به تمام جهانیان است که آمریکا برای پیشبرد اهداف خود از هیچ جنایتی فروگذار نیست.
سردار صدیقی ادامه داد: این جنایت نشان داد که حاکمان بی‌خرد و ضد بشر کاخ سفید نه تنها از جنایات حیرت انگیز هیروشیما و ناکازاکی پشیمان نیستند؛ بلکه در هر مقطعی از تاریخ حیات نگین خود برای دست یابی به منافع استکباری به تکرار آن مبادرت می‌ورزند.
فرمانده سپاه روح‌الله استان تصریح کرد: تروریسم نوین که در صحنه تحولات منطقه‌ای و توسط تروریست‌های تکفیری – سلفی پدیدار شده است نماد اراده  دیرین نظام امپریالیستی آمریکا در قربانی ساختن ارزش‌های انسانی در راه امیال استکباری است و تردیدی نیست آنچه امروز داعش نامیده می‌شود وابسته به غرب و آمریکا است و درواقع بخشی از برنامه‌های آن‌ها برای مقابله با اسلام و موج بیداری اسلامی در منطقه محسوب می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه این فتنه‌گران به رهبری آمریکا با ایجاد فتنه در فرق و مذاهب اسلامی به دنبال ایجاد امنیت برای رژیم جعلی  اسرائیل  هستند، تبیین کرد: جنایت ۱۲ تیرماه که منجر به شهادت ۲۹۰ سرنشین بی دفاع هواپیمای ایرباس اعم از زن و مرد و کودک و کهنسال شد فاجعه‌ای هولناک و سندی از حقوق بشر به سبک آمریکایی است.
سردار صدیقی ادامه داد: این واقعه وحشتناک هیچ‌گاه از حافظه‌ ملت ایران و بلکه جامعه‌ بین‌الملل پاک نخواهد شد و برای همیشه رسواگر نظام سلطه و در رآس آن شیطان بزرگ و هیئت حاکمه منفور و آدمکش آمریکا خواهد بود  و به رغم اینکه آمریکایی‌ها در سال‌های اخیر در اقصی نقاط جهان هزینه‌های سنگین و شکست‌های خفت‌باری متحمل شده‌اند لیکن باید همچنان در انتظار ضربات سنگین‌تر الهی در انتقام از جنایات بزرگ خود باشند.
این مقام مسئول تأکید کرد: از همه‌ وجدان‌های بیدار و طرف دار حق انتظار می‌رود مانند ملت سلحشور ایران در محکومیت این تجاوز آشکار و ضد انسانی و دیگر جنایات جبهه‌ ظلم فریاد اعتراض و محکومیت سر دهند و خواستار دنیایی عاری از هر گونه تعدی و تجاوز و فریب‌کاری و احترام واقعی به کرامت انسانی و حقوق بشر گردند.
فرمانده سپاه روح‌الله استان در پایان تصریح کرد: با تکریم شهیدان شامخ انقلاب اسلامی و تأکید بر ضرورت شکل گیری عزم واقعی و فراگیر جهانی برای مقابله با تروریسم و حامیان خشونت، ملت رشید ایران با الهام از آموزه‌های اسلامی، خود را همواره پرچمدار صلح وآرامش می‌داند و با توجه به منویات مقام معظم رهبری پرچم جهاد با هر نوع جنایت را به ویژه آنچه در منطقه در حال رخ دادن است، برافراشته خواهد داشت.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.