نگاهی به عناوین خبری چهار نشریه استان مرکزی

به گزار ش مرکزی دیلی و به نقل زا ایرنا، هفته نامه راوی استان مرکزی درآخرین شماره منتشر شده خود عنوان درشت خبریش را به تشکیل نشدن دادگاه علنی معاون اول احمدی نژاد اختصاص داد و نوشت: همزمان با رسیدگی به پرونده اختلاس از بیمه ایران و استانداری تهران نام معاون اول رییس جمهوری سابق بر سر زبان ها افتاد، بسیاری از متهمان پرونده اختلاس از بیمه ایران در حین برگزاری دادگاه اسم این فرد را به زبان آورده و اقدامات مجرمانه ای را به او نسبت دادند، سخنگوی قوه قضاییه در آذر ماه سال ۱۳۸۹ از رسیدگی به پرونده فساد مالی او خبر داد.

در ادامه این گزارش آمده است: به گفته سایت اصولگرای الف رحیمی آمر و طراح نقشه پرداخت چک پنج میلیون تومانی به نمایندگان مجلس در ازای پیشگیری استیضاح علی کردان بود که احمدی نژاد هم دستور رسیدگی و برخورد با عوامل آن را صادر کرده بود.

در این مطلب آمده است: رحیمی در دیوان محاسبات کشور یکی از مسوولان اخراج شده شرکت بیمه ایران را که با توصیه یک نهاد امنیتی اخراج شده بود به عنوان بازرس همان شرکت بیمه تعیین کرد.

در ادامه مطلب آمده است: رسیدگی به اتهامات این مقام مسوول هفته گذشته به پایان رسید و همه منتظر رای دادگاه هستند اما سوالی که در اذهان عمومی مطرح است اینکه چرا این دادگاه علیرغم خواسته متهم علنی برگزار نشد، علنی نبودن دادگاه رحیمی به ضرر چه کسی بوده است که اکنون او تهدید به افشاگری می کند.

پردرآمدترین نویسندگان جهان چه کسانی هستند و راه اندازی بیمارستان صحرایی در شازند از دیگر عناوین مهم این هفته نامه بود.

هفته نامه راوی استان مرکزی با مشی سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به مدیر مسوولی ‘حسین مهدوی’ در هشت صفحه در گستره استان مرکزی منتشر می شود.

هفته نامه آیینه استغال استان مرکزی نیز در شماره ۱۴۱ خود به نقل از معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری عنوان درشت خود را به بالا بودن نرخ رشد اعتیاد در زنان نسبت به مردان اختصاص داد و نوشت: درگیری زنان به مواد مخدر در مقایسه با مردان یک به ۱۰ است اما واقعیت این است که رشد اعتیاد در زنان بیشتر از مردان است و ما با پدیده های تلسکوپی جمعیت زنان معتاد روبرو هستیم.

‘شهیندخت ملا وردی’ گفته است: اعتیاد زنان به شدت وابسته به جریان کلی اعتیاد است و سیاست گذاری در حوزه اعتیاد زنان را نمی توان مجزا دانست.

وی با اشاره به وضعیت فرزندان مادر معتاد تاکید کرد: فرزندان مادر معتاد آسیب پذیرتر از فرزندان پدر معتاد هستند ضمن اینکه اعتیاد زنان باردار مخاطرات فراوانی را متوجه کودکان می کند.

عملکرد ضعیف بخش خدمات در استان مرکزی و پلمپ ۱۵ تالار باغ غیر مجاز و متخلف در اراک از دیگر عناوین مهم این شماره هفته نامه آیینه اشتغال بود.

انتقاد از بالا بودن نرخ تورم، رونمایی از پروژه ساخت باب الراس حرم حضرت عباس(ع) در ابتدای محرم و صندلی های خالی، بزرگترین چالش دانشگاه های استان مهمترین عناوین شماره ۵۳۴ هفته نامه شمس استان مرکزی بود.

هفته نامه شمس با مشی سیاسی، اجتماعی،فرهنگی، اقتصادی و ورزشی با مدیر مسوولی و صاحب امتیازی ابوالفضل فخرالاسلام در چهار صفحه در گسترده استان مرکزی منتشر می شود.

روزنامه نوید استان مرکزی نیز در شماره سه هزار و ۴۲ خود به نقل از رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: سلامت انتخابات در جمهوری اسلامی ایران نهادینه شده است.

آیت الله ‘علی اکبر هاشمی رفسنجانی’ بیان می کند: من نقش اساسی را به مردم می دهم که جایگاه خود را در انتخابات ریاست جمهوری ثابت کردند.

وی با بیان اصول دین اسلام و تفاوت آنها در تشیع و اهل سنت گفت: معنای وجود عدل در اصول شیعه این نیست که اهل سنت عدل را قبول ندارند بلکه بر اساس مباحث کلامی است.

روزنامه نوید با مشی سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به مدیر مسوولی ‘محسن الحسینی’ در چهار صفحه در گستره استان مرکزی منتشر می شود.

هفته نامه امیر نیز در پانصد و هشتمین شماره خود اجرای طرح های کاهش آلودگی در اراک را مورد انتقاد قرار داد و نوشت: مجموعه اقداماتی که در اجرای طرح های کاهش آلودگی هوا پیشنهاد می شود باید متوازن عملیاتی شده و نظارت بیشتری بر آن صورت گیرد.

هفته نامه امیر با مشی سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به مدیر مسوولی ‘ابولفضل نیک عهد’ در گسترده استان مرکزی منتشره می شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.